Ostetaan/myydään 29.6 Ei huutonet

Minulla olisi myynnissä:

Pinnasänkyyn katos ja pinnasuojat

Aventin rintapumppu+pullot+maidonkerääjät

Muumin uimahyppy murokulho

Ostaisin:

Ensi talveksi hyväkuntoisen reimatecin haalarin 92cm. Joko lime/savi tai sitten selvästi tyttöjen värisen :D

Viestiä voi laittaa: poopotin@dnainternet.net

Myydään sohvakalusto!!
Kolmen istuttava sohva ja kaksi nojatuolia.
50-luvun kalusto, jonka ammattilainen on entisöinyt. Väri beige, jossa hentoja kukkia. Kaunis, kuulostaa pahemmalta kuin onkaan. Yksinkertainen malli, ihan suora selkänoja sohvassa.
Kuvia voin lähettää sähköpostiin, en harmi vaan osaa niitä tähän liittää. Sijaitsee Lahdessa. Hinnasta voidaan neuvotella =)

Mul on edelleenkin nippu n. 60cm nättejä tyttövauvan hellepukuja vieläköhän joku huolisi kun kesä on kuitenkinjo puolessä välissä :/ Löytyy tuolta kaapista muutakan tytöltä pieneksi jäänyttä 70cm ja pienempää vaatetta. Kuskata voin Kouvola-Lappeenranta alueella. Kuviakin voin laittaa, jos ketä kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Minulla olisi myynnissä:

Ostaisin:

Ensi talveksi hyväkuntoisen reimatecin haalarin 92cm. Joko lime/savi tai sitten selvästi tyttöjen värisen :D

haalarista lähetetty spostiin!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
Minulla olisi myynnissä:

Ostaisin:

haalarista lähetetty spostiin!! :wave:

s.postiin vastattu!

Minulla olisi myynnissä:

Ostaisin:

Korjaan omaa viestiäni. Saatuani mittoja, totesin 92cm reiman haalarin olevan meille aivan liian iso!

Lisätään vielä kuva rintapumppupaketista:

kokoa l
edessä kietaisusysteemi ja kangas tummansinista. kimalletta, käyttämätön. ohv n. 35? jos en väärin muista. sit myyn myös takkeja, kokoa m/l, sekä hm:n vaatetta, koossa s-m. myös uudet hm:n biginit, taitaa olla kokoa 36/s. myytävänä myös uudet mustat lindexin mammafarkut, vyötäröllä resori, kokoa 42..
myytävää varmaan riittäisi loputtomiin jos viittis vaan myyntiin laittaa. emman sitteri, beige, joutais kans myyntiin sekä brion kova kantokoppa, vaikka varasängyksi. todella hyväkuntoinen..

siiri
myynnissä

-naisten m-koon vaatepaketti mm
( h&m farkut farkut ovh 34,90 vähän pidetyr,icmac farkut vähän pidtyt,neuletakki 38/40 uusi,ovh 39,90,neulepusero,vähän pidetty,hame 38 vähän pidetty,sekä t-paitoja,toppeja mm sellainen jossa rinnat pääsevät edukseen,kireä toppi jossa kimalletta,yöpaituli ym
tarkempilistä pyydettäessä sähköpostiin ja myös kuvia
hinta 50e

naisten kesä vaatepaketti koko L
sisältää 2kpl farkkuhametta (ellos ja h&m), 2kpl capreja h&m ja ?,(molemmat vähän pidettyjä) uusi yöpaita ohut satiininen, snoopypyjama h&m, nisklenkkitoppi h&m,vero moda t-paita ja anttilasta ostettu t-paita

hinta 45e

molempiin paketteihin on lisäykset mahdollisia

MYYN
äitiysliivihame, beige, farkkutyylinen, aika lyhyt, lindexin koko xl 5,-+postit (2,70 luulen)

itse ommellun äitiys t-paidan vihreä pohja valk kuvio koko reilu xl 3,- sis postit

tsi-kestovaippoja 2kpl sisätäyttistä sinisävyinen koko s 4,50/kpl sis postit

kuivaksiopetteluhousut kushies 15-17kg vähän käytetyt 8euroa sis postit

tsi-kuivaksiopetteluhousut 2vuotiaalle 3euroa sis postit

Minulla olisi myynnissä:

Ostaisin:

Korjaan omaa viestiäni. Saatuani mittoja, totesin 92cm reiman haalarin olevan meille aivan liian iso!

Lisätään vielä kuva rintapumppupaketista:
Uppista ylös vaan :D

Yhteistyössä