Ostetaan kantoreppu

Ei minusta vissiin kauppiasta tule kun näin vastaan, mutta... Älä osta. Kokeile mieluummin vaikka niitä hippi-liinoja. Minä ostin kuopukselle Baby Björnin rintarepun käytettynä 35e.llä tämän palstan kautta. Se oli kuin uusi ja on edelleen. Muutaman kerran käytettiin, mutta pienihän se silloin oli kun sille oikeasti olisi enempi käyttöäkin ollut. Ilmeisesti se on paras alle puoli vuotiaille. Mutta voin mie tuon sulle vaikka 30.llä myydä jos välttämättä tahdot ostaa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Ei minusta vissiin kauppiasta tule kun näin vastaan, mutta... Älä osta. Kokeile mieluummin vaikka niitä hippi-liinoja. Minä ostin kuopukselle Baby Björnin rintarepun käytettynä 35e.llä tämän palstan kautta. Se oli kuin uusi ja on edelleen. Muutaman kerran käytettiin, mutta pienihän se silloin oli kun sille oikeasti olisi enempi käyttöäkin ollut. Ilmeisesti se on paras alle puoli vuotiaille. Mutta voin mie tuon sulle vaikka 30.llä myydä jos välttämättä tahdot ostaa. :whistle:
oon miettinyt kyllä sitä liinaakin, mut hirvittää vaan , että osaako sitä oikein laittaa

;) On liian kallis tuo teijän rintareppu, muuten hyvä :whistle: Kiitosta kuitenniin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja lapsuudenusko:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Rintareppu ja kantoreppu on eri asia
No millä tavalla?

Rintarepussa lapsen jalat roikkuvat luonnottomasti ja lasta voi pitää kummin päin vaan (näämä äitiä vasten tai naama ulospäin) kun taas kantorepussa lapsen jalat ovat sammakkoasennossa, joka on lapselle ergonomisempi ja lapsen pään saa vain äitiä vasten, jolloin lapsen on turvallisempi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja lapsuudenusko:
Rintareppu ja kantoreppu on eri asia
No millä tavalla?

Rintarepussa lapsen jalat roikkuvat luonnottomasti ja lasta voi pitää kummin päin vaan (näämä äitiä vasten tai naama ulospäin) kun taas kantorepussa lapsen jalat ovat sammakkoasennossa, joka on lapselle ergonomisempi ja lapsen pään saa vain äitiä vasten, jolloin lapsen on turvallisempi olla.
Kiitos informeissönistä

:flower: en olis tätäkään tienny :D

Rintareppu on se roikotin, jossa on vain ohuet hihnat olkapäille ja lapsen jalat roikkuvat alaspäin eli paino on siinä lapsen alapään varassa. Kantoreppu tai liina on ergonomisempi, sillä on parempi kantaa ja lapsen jalat tulevat leveään sammakkoasentoon niinkuin kuuluukin. Lisäksi pikkuisella pitäisi olla kasvot kantajaa kohti.

Yhteistyössä