Osterivinokas ja molluskat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne on niitä kapseleita mitä syödään muutama päivässä?Minä söin niitä pari viikkoa ja mitään ei tapahtunut,meinasin jo että on ihan huuhaata..mutta sitten:yhdessä yössä yössä kaikki syylät oli tiessään,eikä takaisin tulleet.Eli toimi ainakin mulla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Kokemusta ei ole mutta olen kuullut että joku on apua saanut. Puuduta Emlalla ja purista muutama niin häviävät vähitellen, ainakin meillä.

Niitä ei suositella nykyään enää puristeltavan ja niin ne vaan leviää. Kyse ei nytkään ole parista vaan niitä on PALJON.

Meillä lapsilla hävis molluskat sillä. Aika kauan kyllä syötiin, en muista kuinka kauan. Samalla lapset sai lisää vastustuskykyä näistä, kun eivät koko tänä aikana sairastanut kertaakaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja HOO:
Meillä lapsilla hävis molluskat sillä. Aika kauan kyllä syötiin, en muista kuinka kauan. Samalla lapset sai lisää vastustuskykyä näistä, kun eivät koko tänä aikana sairastanut kertaakaan mitään.

Muistatko yhtään kuinka kauan, edes sinnepäin? Onko kyse kuukausista, vuodesta, viikoista?

siis leviämisen vuoksi ei suositella puristamista? apteekista suositeltiin, että tekee pienen reiän ja puristaa "möhnän" pois ja tietenkin huolehtii hyvästä hygieniasta ennen ja jälkeen. näin tein tytölle, jolla oli molluskoja molemmissa käsivarsissa. saman tien kuivuivat pois, kun oli puristettu möhnä pois sisältä... mutta meillä tuo molluskojen määrä ei ollut kovin suuri.

Meillä on ihan ehtoihin syyliin nyt kokeilussa ja oltiin molemmat miehen kanssa toisistamme riippumatta sitä mieltä, että jotain muutosta näyttäisi syylissä tapahtuneen parempaan päin.

Kuuri on vasta ihan alussa mutta lupaavalta näyttää!

Yhteistyössä