Ostatteko vauvalle käytettyä patjaa?

Mulla kun ois myyntiin lähdössä pinnis, ja siihen tuo patja ja petari. Siis vanha pinnis, niin patja on leikattu itse samankokoiseksi, kun mistään ei saa siihen oikean kokoista. Koko oli joku hämärä 114 x 55 tms.

Siis kysymys kuuluu, että siis ostaisitteko itse tämmöisen valmiin paketin?
 
Niin no tässä nyt varmaan sit käy niin että saan heittää tuon setin roskiin. :( Harmi,
Sillä lapseni nukkui siinä ehkä kuukauden, ja kertaakaan ei pulauttanut eikä pissannut sinne. Joten patja on kuin uusi ja petarikin on siis uudenveroinen.
Kuka nyt sitten ostaisi sellaisen pinniksen mihin ei enää myydä patjoja?
 
vieras
ei kai kukaan käytettyä patjaa osta. vaikka myyjä olis kuinka tuttu. edes saman perheen toiselle vauvalle ei sais esikoisen patjaa anta ja me ostettiinkin kuopukselle uusi patja. ei mitään riskejä oteta
 
minä
Käytetyn pinniksen huutonetistä nuorimmalle ostin. patjaa en pakettiin ottanut (sain valita) laitto kuitenkin patjan pehmusteena tulemaan kun pinnis tuli matkahuollon kautta. silti uuden patjan ostin vaikka patja aika siistiltä vaikuttikin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nanni81:
Niin no tässä nyt varmaan sit käy niin että saan heittää tuon setin roskiin. :( Harmi,
Sillä lapseni nukkui siinä ehkä kuukauden, ja kertaakaan ei pulauttanut eikä pissannut sinne. Joten patja on kuin uusi ja petarikin on siis uudenveroinen.
Kuka nyt sitten ostaisi sellaisen pinniksen mihin ei enää myydä patjoja?
meilä on samankokoinen sänky ja olen siihen otse leikannut valmiista patjasta oikean kokoisen
 
Social
Vaahtomuovipatjassa ja tietysti muissakin patjoissa on ongelmana se, että on vaikea puhdistaa/homehtuu helposti. Petarin voisin ostaa käytettynä, jos vain voi pestä kuumassa ja kuivuu hyvin.
 
juups
Petarin voi pestä.

Eikö siihen käytettyyn patjaan liittynyt joskus joku kätkytkuolemariski,mitä ei enää luulis olevan ku kätkytkuoleman syy on selvitetty.

Niin ja ottaisin käytetyn patjan.Meillä vauvat nukkuneet vieressä,enkä ole vaihtanut uutta sänkyä aina kun uusi vauva on syntynyt.Käytetty se patja on siis siinäkin.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Petarin voi pestä.

Eikö siihen käytettyyn patjaan liittynyt joskus joku kätkytkuolemariski,mitä ei enää luulis olevan ku kätkytkuoleman syy on selvitetty.

Niin ja ottaisin käytetyn patjan.Meillä vauvat nukkuneet vieressä,enkä ole vaihtanut uutta sänkyä aina kun uusi vauva on syntynyt.Käytetty se patja on siis siinäkin.
Mikä se kätkytkuoleman syy on?
 
Joo, homehtumaanhan nuo pääsee kai vasta kun ne varastoidaan. Meillä pinnis on edelleen pystyssä, ja patja siellä sisällä. Mutta sama se. Olipas otanta. Melkein kaikki sanoi ei. Nyt kuitenkin tarttee vaan jaksaa kuvata tuo ja laittaa myyntiin. Ilmeisesti kuitenkin vain pinnis.
Petarin voi tosissaan pestä, ja sitä ei ole edes leikattu, kun ei ollut niin paksu. Sehän siis on ihan normi kokoinen.
 
...
Minulle sanottiin Lastentarvikkeessa, että vauva hikoilee niin paljon ja tuo vaahtomuovi tosiaan homehtuu helposti, siksi aina uusi. Ei siis liity siihen, onko patjaan mennyt puklua, pissaa tai sitä hikeä itsessään, vaan niihin homeitiöihin, joita heti kosteassa alkaa muodostua.
 

Yhteistyössä