Ostatteko, varastatteko vai oletteko ilman?

"hmmm"
ostan varmaan bauhausista aidon, meillä on ollut muovikuusi montavuotta, viimevuonna ostettiin eka kerran aito kuusi ja en kyllä muovikuuseen enään palaisi :) vaikka kätevähän sekin oli.
 
IhanaValo
Meil on pieni muovikuusi joka on välttäny meille. Vähän tosin houkuttelis oikeankin hankinta, varmaan vanhempieni metsästä sais ihan luvan kanssa hakea :) Mutta kun se sit roskaa niin paljon jos/kun lapset ja kissat täällä heiluvat..
 
No nykyään ostamme.

Lapsuudessa käytiin aina isin kanssa varastamassa kuusi :xmas:
Hehe, muistan ku joskus aikoinaan käytiin vähä kuusivarkaissa, oli jonku vähä varakkaamman herran maita meiän pihan takana iha tolkuttomasti. Käytii hakee sellaselta hakkuuaukealta. Äiti ja mun veli kävi kaataa sen kuusen ja mä jäin passipaikalle kattomaan ettei kukaan nää, oli vielä jopa selitys valmiina kysymyksien varalta; "Mähän sanoin et meiän raja menee tuolla miksette uskonu?" Mut ei kukaa tullu.

Itse asiassa ois voinu helposti jäljittää meiät ku sielt hakkuuaukealta meni semmonen neulasvana suoraan meiän pihaan kilometrin päähän :D

No, kyllä on ostettu kuusi sitten kun muutettiin sieltä pois. Se semmonen pihta on aika jännä. Tänä vuonna tyttöystävän kanssa päätettiin ostaa semmonen suunnilleen koulurepun korkuinen muovikuusi, isompaa ei viitti koska kissat.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Mä oisin halunnut muovikuusen, mä oon meinaan allerginen aidolle. Mulla oli tarkoitus ostaa tänä vuonna ekaa kertaa ikinä omaan kotiin joulukoristeita, mutta viime viikolla kaatuneen taloutemme takia meillä ei ole varaa ostaa yhtään mitään jouluun liittyvää.
 

Yhteistyössä