Ostatteko te muut leivät suoraan leipomosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti täälläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti täälläkin

Vieras
Meillä on tullut nykyään ostettua. Itse olen seurannut tuota leivän hintaa kaupoissa ja se on mielestäni todella korkea.

Leipomosta saa 7 e edellisenä yönä leivottua leipää jätesäkillisen. Kaupasta sillä rahalla ostaa kolme leipää!! Mistäköhän tuo leivän kilohinta oikeen muodostuu?

mies on joskus hakenu,mutta kyllä se yleensä tulee ostettua kauppareissulla kaupasta muiden ruokienkanssa. me ei kamalasti leipää syödä,mutta jos se tästä sattuu lisääntyyn ni varmasti tuo leipomo olis passeli paikka. saako sieltä tummaa leipää kun vaaleeta meillä ei ollenkaan mee?

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
mies on joskus hakenu,mutta kyllä se yleensä tulee ostettua kauppareissulla kaupasta muiden ruokienkanssa. me ei kamalasti leipää syödä,mutta jos se tästä sattuu lisääntyyn ni varmasti tuo leipomo olis passeli paikka. saako sieltä tummaa leipää kun vaaleeta meillä ei ollenkaan mee?

Kyllä leipomosta yleensä saa molempia. Me syödään oikeestaan pelkkää tummaa leipää. Käydään vaasan&vaasan leipomolla.

Tuolta, mistä me haetaan, tuo säkillinen on nimenomaan ruisleipää. Toisessa leipomossa voi itse valita haluamansa ja satunnaisesti on tarjolla myös pullaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Ei. Meillä syödään leipää niin vähän, ettei säkkikaupalla noutamisessa ole mitään järkeä. Silloin, kun leipää syömme se on itseleivottua.

leipä säilypakkasessa aj ainkin meisän leiopomossa myydään ihna yksittäinkin leipiä. kilohinta halvempi kuin kaupassa

samoj akuin kaupasta, halvemmalla vain. jopa pullaa ja munkkiakarjalanpiirakoita ja lihhapiirokitakin olen ostanut.

Me käydään kanssa vaasan & vaasan leipomosta hakemassa ruispaloja isompi satsi kerralla. Pakkaan ne sopiviin pusseihin pakkaseen niin sieltä on helppo napata tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Ei. Meillä syödään leipää niin vähän, ettei säkkikaupalla noutamisessa ole mitään järkeä. Silloin, kun leipää syömme se on itseleivottua.

leipä säilypakkasessa aj ainkin meisän leiopomossa myydään ihna yksittäinkin leipiä. kilohinta halvempi kuin kaupassa

Pakamistemassa on yleensä marjoja ja muuta leipää terveellisempää tavaraa. Lisäksi leipomon leivissä on usein kovetetuja kasvirasvoja ja turhia säilöntäaineita. Leipää ,meillä menee tosiaan niin vähän, että itse tekemistä en koe vaivalloiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Pakamistemassa on yleensä marjoja ja muuta leipää terveellisempää tavaraa. Lisäksi leipomon leivissä on usein kovetetuja kasvirasvoja ja turhia säilöntäaineita. Leipää ,meillä menee tosiaan niin vähän, että itse tekemistä en koe vaivalloiseksi.

meillä kun menee ruislimppu yhdellä aterialla vaaleaa ei edes mene nii paljoa. meidän suurperheelle on pelastus nuo leipomot

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:

Kyllä leipomosta yleensä saa molempia. Me syödään oikeestaan pelkkää tummaa leipää. Käydään vaasan&vaasan leipomolla.

Missä vaasan et vaasan leipomossa käytte? Pk-seudullako?