Ostatteko kirpparilta lapsille sukkia tai alusvaatteita?

Olen ostanut joskus, siistejä sellaisia.

Ja aina, kun oon tehnyt lasten pieneksi jääneistä sukista & alushousuista nippuja (tyyliin 10 paria sukkia 2 euroa, viidet alkkarit 50 senttiä) niin ne on menneet kirppispöydästä ekana. Ja kun joku kuitenkin kysyy niin ei, ei haittaa vaikka ne menisikin jonkun pervon tumputusvälineiksi, sillä se mistä minä ja lapset emme tiedä, ei voi meitä vahingoittaa (ja ihan perheenäideiltä ne on kyllä näyttäneet, ne ostajat).

Olen ostanut joskus, siistejä sellaisia.

Ja aina, kun oon tehnyt lasten pieneksi jääneistä sukista & alushousuista nippuja (tyyliin 10 paria sukkia 2 euroa, viidet alkkarit 50 senttiä) niin ne on menneet kirppispöydästä ekana. Ja kun joku kuitenkin kysyy niin ei, ei haittaa vaikka ne menisikin jonkun pervon tumputusvälineiksi, sillä se mistä minä ja lapset emme tiedä, ei voi meitä vahingoittaa (ja ihan perheenäideiltä ne on kyllä näyttäneet, ne ostajat).
Juuri tällaisia paketteja ajattelin, että niistä voisi tehdä. Kiitti siis hintavinkistäkin :).

"lisko"
Olen kerran saanut ison pussillisen käyettyjä lasten alushousuja ja sukkia melko vieraalta naapurilta. Ovat olleet kovassa käytössä. Eli voisin ostaa, jos eteen sattuisi sopivan kokoisia.

Yhteistyössä