Ostatko omalle vauvallesi joululahjoja?

"aapeli"
Mun lapsi syntyi viikko ennen joulua, joten tuona ekana vuonna en oikeen ehtinyt edes miettimään asiaa. :) Tokana vuonna (kun lapsi täyttänyt juuri 1v) ostettiin pari lahjaa.
 
Meillä poitsu on jouluna 8kk. Mä olen jo nyt ostanut aivan liikaakin joululahjoja.. :) Innostuin niin hirveästi kun on tulossa oman pojan ensimmäinen joulu ja haluan että pikkuisella on paljon lahjoja revittävänä. Tänä jouluna joulupaperit kiinnostaa epäilemättä enemmän kuin itse lahjat :D

Olen ostanut leluja, muutaman DVD:n ja todennäköisesti myöhemmin ostan vaatteita kun niitä aina tarvitsee.
 
Eilen ostin yhden lelukassin kirpparilta, jossa oli vauvan "kamera". Ajattelin sen kääräistä pakettiin tuolle 10-kuiselle. En varmaan muuta osta, se ei tällä hetkellä tarvitse mitään.

Mutta pakko sillekin on paketteja tulla, muuten isompi alkaa ihmetellä, miksei vauva saanut mitään...
 
Ihan tyhjää lyö. Tyttö on jouluna 10 kk ja esikoisen (tyttö) jäljiltä kaikkea löytyy. Jarrusukkiakin tarvitaan nyt eikä vasta viikkojen päästä, samoin Reiman töppöset pihaleikkeihin pitää ostaa jo ennen joulua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;25031561:
No totta kai pitää kaikille lapsille olla lahjoja, vaikka ne ei niistä mitään ymmärtäiskään!
Mutta jos on ainut lapsi?

Olen miettinyt, että voisi ostaa jotain sellaista, joka jäisi muistoksi. Eli ei mitään vaatteita tai leluja kun on vasta 2kk jouluna.
 
kyllä
Mutta jos on ainut lapsi?

Olen miettinyt, että voisi ostaa jotain sellaista, joka jäisi muistoksi. Eli ei mitään vaatteita tai leluja kun on vasta 2kk jouluna.
Ostaisin kyllä silloinkin (ja olen siis ostanutkin :D)! Ehkä voisit ostaa jonkun spesiaalijutun, mitä et normaalisti raskisi ostaa - onko joku vaate tai hieno hattu (vaikka Biggu) minkä haluaisit, mutta olet nuukaillut -> joululahjaksi sellainen ;)
 
"kia"
Meidän esikoinen sai viime jouluna pelkästään yhdeltä mummoltaan 15-20 lahjaa+ muiden isovanhempien ja kummien lahjat päälle. Ja lapsella silloin ikää 5kk. Tänä vuonna saa sellaista meiltä vanhemmilta mistä tiedämme pojan varmasti tykkäävän, esim. leikkihellan, Reino- tossut , kirjoja, sellaisen palikka"pelin" jne.
Toinen lapsi syntyy juuri ennen joulua, jonkun vauvalelun saa varmasti lahjaksi koska esikoiselta ei ole vauvaleluja enää tallessa.
 

Yhteistyössä