minä en. ärsyttäviä tyyppejä. ties mistä ne ruusutkin peräisin. ja väkisin yrittävät tyrkyttää :kieh:
mikäs tää on? kerrohan tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:En.
Melkein vaihdan kadun puolta, jos myyjiä nään.
En vaan voi tykätä minkäänlaisesta kerjäämisestä enkä kaupustelusta.
Toinen inhottava ilmiö on nää kauppakeskusten käsienhoitajat! :|
Täällä oli viime vuonna just noita, et ensin antoivat ruusun suurinpiirtein väkisin käteen ja sit alettiin rahaa penäämään.Alkuperäinen kirjoittaja NelSu:Mulle ollaan joskus eka tyrkytetty ruusu ja sitten onkin alkanut kerjäämään siitä rahaa Et eka antaa kuvaa että ruusun saa ilmatteeks, ihme touhua :kieh:
Mä olen törmännyt tämmöiseen mutta se oli ihan jonkun firman puolesta ja ilmaiseksi sai käsi hoidon ja sitten toivoivat mutta eivät pakottaneet ostamaan hoitotuotteitaAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mikäs tää on? kerrohan tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:En.
Ainkin Itäkeskuksessa, Kampissa, Ideaparkissa olen törmännyt ihmisiin, jotka suorastaan työntyy luokse: Onko minuutti aikaa käsihoidolle? Tai: Saanko vilkaista käsiäsi?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mikäs tää on? kerrohan tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:En.
Joo, firmoja ne on. Eikä tietenkään pakota ostamaan, mutta en vaan pidä tuolaisesta myyntitavasta. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Mä olen törmännyt tämmöiseen mutta se oli ihan jonkun firman puolesta ja ilmaiseksi sai käsi hoidon ja sitten toivoivat mutta eivät pakottaneet ostamaan hoitotuotteitaAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mikäs tää on? kerrohan tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:En.
Mä olen kans kerran mennyt tohon halpaan ja sen jälkeen kädet oli ihan tahmaiset ja liukkaat. Oli pakko etsiä kauppakeskuksesta vessa, jotta pääsi pesemään ne möhnät pois. Mä kans välttelen niitä parhaan kykyni mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Ainkin Itäkeskuksessa, Kampissa, Ideaparkissa olen törmännyt ihmisiin, jotka suorastaan työntyy luokse: Onko minuutti aikaa käsihoidolle? Tai: Saanko vilkaista käsiäsi?
Ja sitten pitää hieroa jotain mömmöjä käteen ja niitä tietty yrittäävät myydä.
Mä olen niin huono sanomaan ei, että olen kerran mennyt tuohonkin "halpaan".
Sen takia koitan väistää kaikki myyjät, kun en osaa sanoa sitä eitä. :/
Siis tollee mulleki on käyny. Eka ihmettelin, että "ai jaa, kiva kun saan ruusun". Mutta sitten se tyrkytti jonku suttusen huonolla käsialalla kirjotetun lapu, missä luki jotain tyyliin olen köyhä opiskelija, osta ruusu ja joku ihan törkee hinta. Iskin sen hemmetin ruusun takas sille köyhälle ja sanoin, että ei kiitos pikkasen kiukustuneena.Alkuperäinen kirjoittaja NelSu:Mulle ollaan joskus eka tyrkytetty ruusu ja sitten onkin alkanut kerjäämään siitä rahaa Et eka antaa kuvaa että ruusun saa ilmatteeks, ihme touhua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja NelSu:Mulle ollaan joskus eka tyrkytetty ruusu ja sitten onkin alkanut kerjäämään siitä rahaa Et eka antaa kuvaa että ruusun saa ilmatteeks, ihme touhua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja iso ruusu:no mutta ostin kukkakaupasta yhden ruusun ja se maksoi 3,40e et toi 2e on kyllä halpa..
Alkuperäinen kirjoittaja iso ruusu:no mutta ostin kukkakaupasta yhden ruusun ja se maksoi 3,40e et toi 2e on kyllä halpa..