ostatko aina uudet kengät lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiiiiiiiiiiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostan aina uudet, ja vähän! eli talveksi goret ja kauppakengät, kesäksi sandaalit ja kävelykengät, mutta aina kunnolliset =) juuri vein meidän vanhoja kirpparille, ja näyttivät kelpaavan =)

Kumppareita voi kierrättää, mutta muuten uudet joka lapselle. Eikä tarvii olla Eccon kalliit, vaan muuten hyvät kengät. Taveksi ei kyllä tarvii kaksia kenkiä.

Aina pyrin ostamaan käytettyjä. Ostin neljät kengät kirppikseltä 5 eurolla: lenkkarit, lämminvuoriset kumpparit, nahkakävelykengät ja välikausikengät. Jälkimmäiset olivat kuin uudet ja muutkin hyväkuntoisia.

Ostan uudet ja (valitettavasti) kalliit kengät, joihin pitää sopia erikoispohjallinen. Mielelläni ostaisin alekenkiä ja halpislenkkareita, kun noi kengät kuitenkin kuluu aika tahtia, mutta kun ei voi :/

Minä kierrätän vanhemman lapsen kengkiä nuoremmalle, mutta nyt kun nuorempikin osaa jo haluta samaa kuin veli, niin ostan myös hänelle kengät ja käytän niitä ja veljen vanhoja vuorotellen.

Nyt ostanut vain uusia. Parit Kavatin lähes käyttämättömät kengät saanu/ostanu. Mullakin kun on noita jalkavaivoja niin ostan itselle ja lapselle vain hyvälaatuisia kenkiä. Maksaa kyllä mut ainakaan ei oo jalat kipeet.

Kahdet kengät talveksi tarttee. Toiset ainakin uutena. Käytettyjäkin olen ostanut, mutta pitää olla hyväkuntoiset eikä niitä aina satu löytymään. Aleja ja tarjouksia seuraan.

Yleensä parhaat tarjoukset talvikengistä on hetki sen jälkeen kun ne on ilmestyneet kauppoihin.

Ostan aina lapsille kengät uusina.Hyvät kengät on jalalle tosi tärkeät.Työssäni olen nähnyt aikalailla erilaisia jalkoja ja kaikenlaista mitä kengillä voi saada aikaan,joten pienestä pitäen koetan laadukkaita kenkiä suosia.Aleja koitan hyödyntää.

Tähän mennessä on pojalla ollut melkein aina käytetyt kengät, jotka olen saanut. Yhdet kesäkangaskengät ostin uutena kun megahalvalla löytyi. Nyt kyllä ajattelin repäistä ja ostaa pojalle uudet syksypopot, alesta tosin.

Yhteistyössä