Ostatko kirppareilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Käytkö kirppareilla? Ostatko sieltä lapsellesi vaatteita? Kaikenlaisia vaateita (alusasut, ulkoasut, kengät jne )?

Itse en käy. Kenkiä en ikinä ostaisi käytettynä. Mutta...anoppi käy ahkerasti ja olisi ostamassa mm. kenkiä. Nyt pitää vain tehdä selväksi, että meille ei toisen lapsen jalkaa muotoutuneita kenkiä tule...Ja kaikkea muutakin aina kirpparilta tuo ja sitten ihmettelee miksi mä en jaksa niitä kiertääa ja etsiä sieltä vaatetta. Mulla ei ole aikaa lähteä kiertämään isoa kirpparia ja etsimään juuri haluamaani väristä, kokoista, mallista vaatetta lapselleni.

Ostan! En tosin käytettyjä tahi uusiakaan alusvaatteita. Ne pöydät joissa moisia myytävänä jätän boikottiin... :x Monesti löytänyt kaikkea kivaa, mutta tosi on, ettei sinne kannatakaan mennä, jos asenne on että etsin juuri tiettyä vaatekappaletta... :D

Ostan pojalleni kaikki uutena.Koska kirppareilta ei löydy hyväuntoisia vaatteaita hänen kokoiselleen.
Tytölle sitten löytyykin kaikkea kaunista ja uudenveroista.
Kengät ostan uutena ja alusvaatteet molemmille.
Olen tosi tarkka mitä ostan.En mitään rääsyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
No en mä kirpparilta etsi tietyn värisiä vaatteita vaan käyn kattomassa mitä löytyy ja haluanko niitä.

Sama täällä. Jos haluan tietyntyylistä ja -väristä vaatetta, menen kauppaan. Kirppiksillä kiertely on lähinnä ajanviete ja harrastus, ei ostoksillakäyntiä, vaikkakin aika ajoin löytyy jotain sellaista joka on pakko saada =)

Mikä ihme on vikana esim. pikkutytön alusvaatteissa kun ne voi pestä 60 asteessa. Jääkö jotai pöpöjä vai? Tai sukissa?? Olen ostanut jopa kenkiä, välillä joissain on ollut laputkin vielä kiinni kun jääneet käyttämättä... Monilapsisessa perheessä on vain osattava tinkiä jostain!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Mikä ihme on vikana esim. pikkutytön alusvaatteissa kun ne voi pestä 60 asteessa. Jääkö jotai pöpöjä vai? Tai sukissa?? Olen ostanut jopa kenkiä, välillä joissain on ollut laputkin vielä kiinni kun jääneet käyttämättä... Monilapsisessa perheessä on vain osattava tinkiä jostain!!

Uudet kengät on asia erikseen, en ostais vanhoja selkeästi käytetyn näköisiä kenkiä lapsille.

Käyn kyllä, on sen verran kiva ja halpa harrastus :) Kenkiä en sieltä osta lapsille, sillä omat jalka- ja selkävaivat ovat periytyviä, ei tarvitse väkisin kaivaa verta nenästään sen takia. Jotain juhlakenkiä saattaisin ehkä katsella sillä silmäsllä. Alusvaatteita en myöskään osta, vaikka kuinka olisi pesty 60-asteessa. Kaikkea muuta sitten kattelenkin B)

En oo käynyt pitkään aikaan kirppiksellä kun sieltä ei oo oikein löytynyt mitään sellasta mistä olis viittinyt jotain maksaakin. Oon sitten ostellu ja tilaillu muualta ihan uusia vaatteita ja kenkiä. tietysti rahavarojen mukaan.

kyllä mäkin käyn kirppiksillä.tänään olen menossa tampereen kalevaan kun sielä on lastentarvike kirppari sapolan koulun takana.Vaatteita ostan mut kengät ostan yleensä uusina.löysin kyl kerran tosihyväkuntoiset eccon kengät mut ne oli liian pienet lapselle joten jäi ostamatta.mut välillä tekee tosi kivoja löytöjä kirpputorilta =)

Yhteistyössä