ostasitteko saunaan ennemmin puisen kiulun vai teräksisen kiulun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja puinen:
Ei ainakaan teräksistä. Olin just kaverin mökillä saunomassa ja en tajua miksi joku haluaa saunaansa metalliastioit: poltin jalkani rautavatiin ja kiuluun :(

Joo ja sittenhän siellä saunassa on se kiuaskin.... Pitää vähän varoa mihin astelee.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ei ainakaan teräksistä. Olin just kaverin mökillä saunomassa ja en tajua miksi joku haluaa saunaansa metalliastioit: poltin jalkani rautavatiin ja kiuluun :(

Joo ja sittenhän siellä saunassa on se kiuaskin.... Pitää vähän varoa mihin astelee.

Eihän se kiuas oleile siellä lauteilla eikä varsinkaan liiku paikasta toiseen, isompikin se on kuin kiulu. Eli siis kiuasta on helppo varoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Eihän se kiuas oleile siellä lauteilla eikä varsinkaan liiku paikasta toiseen, isompikin se on kuin kiulu. Eli siis kiuasta on helppo varoa.

Kyllähän junistakin puhutaan, että ne koukkaa :laugh: Siksi siitä kiukaastakaan ei voi olla niin varma.

Puinen, jossa muoviosa sisällä. On nätti =) Teräksinen kuumenee liikaa, muutaman kerran tullut teräskauhaan poltettua kättä tai jalkaa. Nyt meillä onkin puinen kauha =)

Yhteistyössä