R
rarmari ford,mondeo:)
Vieras
meillä olis myynnissa farmari ford mondeo.) 96 , uudet kesä ja talvi renkaat.pitäisi saada isompi tila-auto
nettiautosa ois kuvia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku ko ostas multa pois tuon farmari Primeran, ei tarvita enää noin isoa autoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja ööp:Osta mun BMW x5!
kukaan sellaista halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja ööp:Osta mun BMW x5!
kukaan sellaista halua.
Happamia, sanoi...
meillä olis myynnissa farmari ford mondeo.) 96 , uudet kesä ja talvi renkaat.pitäisi saada isompi tila-autonettiautosa ois kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Maybe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku ko ostas multa pois tuon farmari Primeran, ei tarvita enää noin isoa autoa.
Kerrohan vuosimalli ja kilometrit
meillä olis myynnissa farmari ford mondeo.) 96 , uudet kesä ja talvi renkaat.pitäisi saada isompi tila-autonettiautosa ois kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Paljon sulla hintapyyntö ja paljon ajettu?
Osta sä ooppeli -93 prutku jossa vikoja vaikka muille jakaa, mutta leimaa 12/10 asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mulla on joskus ollut tuollainen nuijasodan aikanen moonis mutta olen oppinut siitä virheestä joten ei kiitos.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mondeo:):Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Paljon sulla hintapyyntö ja paljon ajettu?
Osta sä ooppeli -93 prutku jossa vikoja vaikka muille jakaa, mutta leimaa 12/10 asti![]()
hinta 1400e , katsastettu.ei mitään vikoja.uudet kesärenkaat ostettiin ja viimetalvena talvirenkaat. ajettu kylläkin 300tuhatta:/ mut hyvin kulkee ja todella hyvässä kunnossakäy kattoon nettiautosta. rek: ybi-491
Alkuperäinen kirjoittaja v:myy se oma, ja osta sitten meijä tila-auto..