Ostaiskohan kukaan yli 15 vuotta vanhoja laskettelusuksia ja monoja?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Huoliiko kukaan noin vanhoja?

Kun mun vanhat sukset ja monot on isän tykönä ja isä mietti, että jos ne koittaas myydä. Eipä niistä kyllä paljon mitään voisi pyytää kun on noin vanhat.

[QUOTE="vieras";22546852]Ei huoli, nykyään ne on tiimalasimuotoisia ei kakkosnelosen.[/QUOTE]

Oikiasti? Mä en ole vuosiin lasketellu niin en tiedä näistä jutuusta enää mitään.

Riippuu minkä ikäselle tarjoot. Nykysin aika nuoret on jo tietosia näistä laskettelusysteemeistä. Meillä vaari lupas antaa pojalle omat lasketteluvälineensä jos ne kelpaa, mutta ne on jo sen verran vanhaa tekoa ettei poika halunnut. Vaari tosin sanoikin että jos ne otat niin saat varautua siihen että niitä tuijotellaan :D Noh, jannu otti mielummin satasen rahaa omia varusteiden hankintoja varten säästöön.

Riippuu minkä ikäselle tarjoot. Nykysin aika nuoret on jo tietosia näistä laskettelusysteemeistä. Meillä vaari lupas antaa pojalle omat lasketteluvälineensä jos ne kelpaa, mutta ne on jo sen verran vanhaa tekoa ettei poika halunnut. Vaari tosin sanoikin että jos ne otat niin saat varautua siihen että niitä tuijotellaan :D Noh, jannu otti mielummin satasen rahaa omia varusteiden hankintoja varten säästöön.

No mä olen käyttänyt noita teininä eli taitaa olla aika huono saada noita kaupaksi. :D

Uusimmat

Yhteistyössä