Ostaisitteko vielä ekaluokkalaiselle toppahaalarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras vaan"

Vieras
Tytölle on jo talveksi alennusmyynneistä hankittu useampikin 2-osainen talviasu, nyt ilmoitti kuitenkin että haluaa pitää koulussa toppahaalaria että ehtii välitunnilla nopeammin leikkimään? Mietinkin nyt että kannataako ostaa vielä haalari vai jääkö se kuitenkin pitämättä jos muut vaikka sille naureskelevat?

No ei mitään järkeä ostaa, jos on jo kaksiosaisia pukuja useita. Meillä kolmas lapsi menee ekaluokalle ja ei eskarissakaan kenelläkään ollut haalaria eikä ole ollut isoveljien ryhmissäkään.

[QUOTE="vieras";26844087]Aika moni ekaluokkalainen käytti viime talvena haalaria tytön luokalta. Ja rinnakkaisluokaltakin.[/QUOTE]

Okei, täytyy sitten varmaan sellainen vielä hankkia. Ja käyhän se sitten kotipihassa jos ei koulussa tule käytettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja järkevää touhua;26844088:
Miksi ihmeessä ostaisit vieä haalarin, jos kerran on useampikin talviasu valmiina? Siksi että tyttö haluaa? hei kamoon..

No mun mielestä se on ihan hyvä perustelu :) Haluaisi haalarin nimenomaan siksi että se on nopeampi pukea, kauhistui kun kuuli että välitunti kestää vain 15 minuuttia.

meillä oli vielä tokaluokkalaisella haalari ja kaksiosainen halpis varalla.
Tykkää peuhata lumessa ja kaksiosaisesta ei ole kuin riesaa siinä hommassa.

Nyt kolmatta luokkaa varten ei enää saa haalaria, niin isoja kun ei valmisteta. pyh.

[QUOTE="vieras";26844126]Mä käytin haalaria vielä 12-vuotiaaksi kotipihalla talvisin... ei mennyt lunta pulkkamäessä takin alta iholle.[/QUOTE]

Mulla tais olla toppahaalari koulussakin vielä 12-vuotiaana, mutta se oli 90-lukua se :D

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
Kylläpä meidän ekaluokkalaisella oli viime talvena haalari.=)

Poikanen piti mielellään, varsinkin kotipihalla rymytessään.
..nyt on vaikiampi tokaluokkalaiselle löytää enää oikein kokoja?(140cm-146cm)

Kotipihalle ulkoiluun mielellään hänelle haalarin ostaisin, on lapsenhin mielestä mukavan nopea pukea.