Ostaisitteko tämän kirjan?

  • Viestiketjun aloittaja ex-bb-asukas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
:LOL: päivän paras! Täällähän on joka päivä kymmenen keskustelua bbstä ja oma vilkas ketjukin!
Kiva, että piristin päiveesi :)

Kyllähän miekin kahon BB:n hirveän ahkerasti ja erehyn aiheeseen liittyviä ketjujakin lukemaan, jopa BB:n nettisivuilla käymään. En vaan siltikään jaksais aiheeseen liittyvää kirjoo ostoo. Että vaikka aihe kiinnostaa, niin oonko kuitenkin liian vanha? köyhä? tylsä? mitäikinä? tuhloomaan siihen oikein rahhaakin...

Siis mistä mie tiijän, onko 2+:lla oikeeta kohderyhmää, tuumiskelin vaan ääneen.
 
Vaikka itse olen seurannut kaikki Suomessa esitetyt jaksot niin en ostaisi enkä edes lukisi. Melkein kaikki tilittävät omat tunteensa ja kokemansa vääryytensä jossain lehdessä tai ohjelmassa niin jotenkin tuntuu, että kokonainen kirja olisi liikaa. Eikä toisaalta bb tähdet kauhean kauaa jaksa kiinnostaa kun Suomessakin tosi tv-ohjelmia on kuitenkin aika paljon.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Cinderella:
Onko Perttu ainut, joka kiinnostaa? Se onkin muuten eläny fiksua elämää bb.n jälken. Sijoittanut ja mitä kaikkea se puuhaa. Kyllä siitä lukis vaikka tuhatsivuisen romaanin...
nykyään k-rauta 75:ssa myyjänä, viimeksi kun pistäydyin niin kauppasi skoottereita siellä. :D
 
Näin minä
Voisin lukea kirjan, jossa olisi yksi luku kustakin kilpailijasta, että miten niiden elämä on muuttunut kilpailun jälkeen. Tulihan niistä vähän niinkuin tuttuja kun niitä seurasi (minä oon seurannu lähinnä vaan sitä ekaa kautta) ja ainahan sitä kiinnostaa tietää mitä tutuille kuuluu. Lehdet keskittyy liikaa näihin nykyisiin wannabiihin. Minua kiinnostaa enempi ne vähän kiinnostavammat ekan kauden hyypiöt.
 
en ostaisi..enkä lainaisi.
eihän siihen kirjaan nyt paljoo saa mitään mielenkiintoista.
ja riippuen kuinka hyvin jäi big brotherissa mieleen.
ite voisin kyllä lukasta pertun ja kakin kirjat =) vaikka ekaa big brotheria en katsonut yhtään toista vaan puolesta välistä (sen jälkeen ku mika sai sen syytteen) ja nyt kolmatta alusta asti
 

Yhteistyössä