Ostaisitteko tämän kirjan?

  • Viestiketjun aloittaja ex-bb-asukas
  • Ensimmäinen viesti
ex-bb-asukas
Jos kirjottaisin oman näkökulmani siitä millaista oli olla talossa ja päästä sieltä pois, lukisitteko? Kiinnostaisiko mitä pään päällä liikkui tyhmiä tehtäviä tehdessä ja kun ulos päästessä sai lukea lehdistä "totuuden" itsestään? :kieh:

:D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
En ostais.

Mutta jos kyseessä olis henkilö joka on ollu talossa pitkään (vähintään kuukauden mieluummin kaks), niin hyvin suurella todennäköisyydellä lukisin kirjan.
olen ollut kauemmin kuin kuukauden. En kerro minä vuonna olin mukana.
 
Ei taitais jaksoo kiinnostaa niin paljoa, että kirja mukkaan lähtis. En sitten tiijä, voisko siitä jollain ilveellä saaha tarpeeksi kiinnostavan. Ehkä jos on hirmu taitava kirjoittaja ja huikean onnistunut etukäteismainonta, en tiijä.
 
ap
En kerro kuka oon. Kirjasta on ollu puhetta erään kirjailija-ystäväni kanssa ja hän kovasti patistaa kirjoittamaan ja olisi koko ajan neuvomassa miten siitä saataisiin hyvä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Jos oot Perttu niin lukisin :D Tai sitten sä oot Minna,koska mun muistaakseni muilla ei ole lapsia...Tuskin kuitenkaan mies oot?
Ei mulla oo lapsia, kova kuume kyllä...
hmm..Sari sä tuskin oot..ootko sä se tiina vai kuka se nyt olikaan?
Eipä tulis luettua kun et oo Perttu,sen pöördismejä ois ollut kiva lukea ja mitä sen päässä [/b]oikeasti liikkuu :D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Vaan tiijätkö ap, kokeilemallahan se selviää. Jos kirjan kirjoittaminen kiinnostaa, niin mielummin se kannattaa kirjoittaa kun jättää mielen päälle vaivaamaan.

Ehkä 2+:lla ei vaan liikuskele oikea kohderyhmä kirjallesi?
:LOL: päivän paras! Täällähän on joka päivä kymmenen keskustelua bbstä ja oma vilkas ketjukin!
 
Cinderella
Onko Perttu ainut, joka kiinnostaa? Se onkin muuten eläny fiksua elämää bb.n jälken. Sijoittanut ja mitä kaikkea se puuhaa. Kyllä siitä lukis vaikka tuhatsivuisen romaanin...
 

Yhteistyössä