Ostaisitteko potan kirpputorilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mulla olis tossa pari kertaa istuttu baby björn pottatuoli minne ei kertaakaan ole asioita tehty kun opittiin suoraan pöntölle niin viittiskö sen kirpparille viedä :) ? Ja paljonkohan vois pyytää?

Kyllä...etsinkin muutaman viikon juuri tuota bb:n pottatuolia mutten löytänyt :kieh:

Ostin sitten kaupasta uutena. Maksoin siitä muistaakseni 23,95?, käytetystä olisin maksanut maksimissaan 10?. Jos väri olisi ollut pinkki niin oisin voinut maksaa jopa pikkusen enemmän :D

Olen ostanutkin :), BB:n pottatuolin. Maksoin siitä 3 euroa.

Ja kaksi pikkupottaa: toisen mökille, toisen isovanhempien luo.

Ja wc-istuimen pienentäjänkin...kaksikin sellaista :D

Siistejä, uudenveroisia...ja olen toki pessyt & desinfioinut ne ennen käyttöönottoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:
Olen osatnut. Ensin ostin valkoisen kun halvalla löyty (3?) ja sit löysin pinkin josta maksoin 5? :) Meillä kans jynssättiin ja desinfiointiin kunnolla!

Mä voisin jopa melkeen nyt olla kateellinen...:/ :laugh:

Olen ostanut 2 babybjörnin tuolipottaa. Ekasta täysin valkoisesta maksoin 2? (oli vähän vanhempi, eli malliltaankin vähän eri kuin ne mitä nyt kaupassa). Ja toiseen vessaan ostin sinisen, joka sitten tätä uudempaa mallia ja siitä maksoin 5?. Ylärajana pidin tuota 5?. =)

Joo, oon ostanut. Nyt se hyvinpalvellut potta (BB pottatuoli) pitäisi taas laittaa kirpparille eteenpäin.

Onhan meillä käytetty vessanpönttökin kotona kun ei viittitty vaihtaa pönttöä vaan siksi että muutettiin. =)

En ostaisi..on sellainen lika kammo. En sano että sieltä jotain tulisi mutta yhden kerran olen kirpparilla käynyt ja näin siellä jotain kauheeta.. Kammot jäi enkä uudestaan mene.

Yhteistyössä