ostaisitteko 7 vuotiaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
synttärilahjaksi kännykän?

Kännykkä on meidän joka tapauksessa pakko ostaa, joten ostaisitteko sen muuten vaan ja lahjaksi leluja vai lahjaksi sen kännyn.

Tietäen että kummeilta ja isovanhemmilta saa leluja / rahaa niiden ostoon + lastenkutsujen lahjat

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän siinä ole jo lahjoja tarpeeksi että ihan hyvin voi ostaa hyötylahjankin.

Tämä mieltä minäkin olen, mutta mies on sitä mieltä että ei voi ostaa lahjaksi jotain mitä muutenkin ostettaisiin.

Meidän lapsille on ostettu isommille kännykät jo muutenkin eli 7v sen varmasti muistaa että ne on saaneet ilman syntymäpäivää. Voithan ostaa kännykän lisäksi jonkun pienen lelun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän siinä ole jo lahjoja tarpeeksi että ihan hyvin voi ostaa hyötylahjankin.

Tämä mieltä minäkin olen, mutta mies on sitä mieltä että ei voi ostaa lahjaksi jotain mitä muutenkin ostettaisiin.

No eiköhän se ole mieluinen, sitä en ymmärrä jos 14v ostetaan sukset kun koulussa tarvitaan ja ei muuten hiihdä, se on jo hyötylahjan väärin käyttöä.

innoissaa varmaa olisi ja jos ostaisi vähän "paremman" kun oon sanonut et saa ihan perusmallin kun menee kouluun.

Mun kannalta tietty hyvä et mies on tota mieltä, miettii et jos nyt saan sen ymmärtämään hyötylahjan päälle saanko mä sitten äitienpäivälahjaksi silitysraudan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
innoissaa varmaa olisi ja jos ostaisi vähän "paremman" kun oon sanonut et saa ihan perusmallin kun menee kouluun.

Mun kannalta tietty hyvä et mies on tota mieltä, miettii et jos nyt saan sen ymmärtämään hyötylahjan päälle saanko mä sitten äitienpäivälahjaksi silitysraudan ;)

Se silitysrautavaara tietysti olemassa : )

Yhteistyössä