?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2+2:En ostaisi kun 1 vuotias on niin rasavilli ja juokee ja kävelee paljon. Ois mennyt meillä jo rikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja o:Lapsen on itse hankala opetella pukemaan vauvamallista haalaria. Mun yhdellä 2-vuotiaalla hoitolapsella on Ticketin vauvamallinen haalari eikä sen pukemisesta tule yhtään mitään. Lapsi turhautuu, kun muut saman ikäiset laittaa sukkelaan haalarit päälle, ja tämä yksi tuskailee vetoketjujen, neppareitten ja tiukkojen lahkeensuiden ja lenkkien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meilläkin pitäisi päättää:Mikä tuon babymallin etu on verrattuna siihen isojen malliin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Lapsen on itse hankala opetella pukemaan vauvamallista haalaria. Mun yhdellä 2-vuotiaalla hoitolapsella on Ticketin vauvamallinen haalari eikä sen pukemisesta tule yhtään mitään. Lapsi turhautuu, kun muut saman ikäiset laittaa sukkelaan haalarit päälle, ja tämä yksi tuskailee vetoketjujen, neppareitten ja tiukkojen lahkeensuiden ja lenkkien kanssa.
Mun mielestä 2vuotiaan ei edes tarvitse osata pukea haalaria. En tunne ketään joka näin tekee. Päiväkotilapset voi olla eriasia, mutta mun tuntemat 2 vuotiaat on vielä kotihoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Lapsen on itse hankala opetella pukemaan vauvamallista haalaria. Mun yhdellä 2-vuotiaalla hoitolapsella on Ticketin vauvamallinen haalari eikä sen pukemisesta tule yhtään mitään. Lapsi turhautuu, kun muut saman ikäiset laittaa sukkelaan haalarit päälle, ja tämä yksi tuskailee vetoketjujen, neppareitten ja tiukkojen lahkeensuiden ja lenkkien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Lapsen on itse hankala opetella pukemaan vauvamallista haalaria. Mun yhdellä 2-vuotiaalla hoitolapsella on Ticketin vauvamallinen haalari eikä sen pukemisesta tule yhtään mitään. Lapsi turhautuu, kun muut saman ikäiset laittaa sukkelaan haalarit päälle, ja tämä yksi tuskailee vetoketjujen, neppareitten ja tiukkojen lahkeensuiden ja lenkkien kanssa.
Mun mielestä 2vuotiaan ei edes tarvitse osata pukea haalaria. En tunne ketään joka näin tekee. Päiväkotilapset voi olla eriasia, mutta mun tuntemat 2 vuotiaat on vielä kotihoidossa.
Meidän juuri 2-vuotta täyttänyt poika pukee itse haalarinsa joka on muuten Remun baby-mallinen ja hyvin onnistuu
En ymmärrä miksi sitä olisi vaikeampi pukea.
Alkuperäinen kirjoittaja koti-isi:Meillä edellinen oli 92cm ja jäi pieneksi, kun ei enään kunnolla saanut tavaroita maasta noukittua. Uusi on kokoa 104cm ja nyt pääsee taas touhuamaan, kannattaa ostaa kestävät lämpimät ja parhaat. Mukavampi kunnon varusteissa touhuta, kuin märissä ja kylmissä. Tuskin sinäkään lähtisit vaellusretkelle ihan perus verkkareissa. Kalliita ne on n.140? mut rahaa se vain on... pääasia että lapsi voi hyvin ja nauttii olostaan, mukavampaa sellaista lasta on katsella kuin märissä vaatteissa kiukuttelevaakyllä siitä sen 100? maksaa mielummin lisää ja kaikilla on kivempaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Lapsen on itse hankala opetella pukemaan vauvamallista haalaria. Mun yhdellä 2-vuotiaalla hoitolapsella on Ticketin vauvamallinen haalari eikä sen pukemisesta tule yhtään mitään. Lapsi turhautuu, kun muut saman ikäiset laittaa sukkelaan haalarit päälle, ja tämä yksi tuskailee vetoketjujen, neppareitten ja tiukkojen lahkeensuiden ja lenkkien kanssa.
Meidän juuri 2-vuotta täyttänyt poika pukee itse haalarinsa joka on muuten Remun baby-mallinen ja hyvin onnistuu
En ymmärrä miksi sitä olisi vaikeampi pukea.
En minäkään tiedä mikä siinä on muka vaikeampaa. Samalla lailla se levitetään lattilalle ja mennään sisään. Vetoketju siinä voi ulottua alemmas mutta niin ulottuu nykysessäkin mikä on isojen malli.