jos olisit ostamassa käytettyä kosteussuojahaalaria, haluaisitko sen pestynä vai pesemättömänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpikos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en halua mitään selvästi tahriintunutta vaatetta ostaa.
Jos ulkohaalarissa ei ole näkyvää likaa, niin voisin sen pesemättömänä ostaa, sillä jokaisen vaatteen mikä käytettynä tulee ostetuksi, pesen sen jokatapauksessa.

No ainakaan kirpputorilla kävelen nopeasti ohi pöydästä, jossa näkyy yksikin likainen vaate. Kertoo mielestäni jotakin tavasta, jolla henkilö hoitaa/on hoitamatta omaisuuttaan. Ja juuri näiden likaisten kirpparikasojen välityksellä leviävät tekstiilituholaiset.

Huutiksessa tietenkään en voi olla varma, mutta toivon ja oletan, että kenelläkään ei ole pokkaa myydä pesemätöntä. Sinänsä olen tosi innokas kierrätyksen kannattaja.

Jos puvussa on tahroja tai näkyvää likaa, mielestäni myyjän pitäisi pestä se, jotta ostaja tietää onko puvussa sellaisia jälkiä, jotka eivät lähde pesussa. Ja tietysti mitään hikistä pukua johon lapsi on vahingossa pissinyt ei kai kukaan halua ostaa ennen pesua :D

Jos puku on puhtaan oloinen ja tahraton, pesu ei mielestäni ole tarpeen, sillä useimmat haluavat pestä itse ostamansa vaatteet vielä vaikka ne olisivat puhtaita, ja ylimääräiset pesut kuluttavat pukua turhaan.

JOs siis todellakin puhdas ja tahraton, niin pesemättömänä kyllä, koska kosteussuojattu kärsii turhista pesuista! Käytetyn vaatteen kuitenkin itse aina pesen.

Yhteistyössä