Ostaisitko tälläiset 9-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23972225:
En ostaisi. Jos joku kaksiosainen pitäisi olla niin ostaisin sellaisen missä yläosa on toppimallinen ja alaosakin jotain muuta kuin seksikästä stringiä tmv.

Apn laittamassa ei kyllä ole stringit kyseessä.

Tämä on ihan off topicia.. Mut mulla on joku sellainen, ihan ilmeisestikin vinksahtanut, ajatus että tuollainen niukka bikini vetää vääränlaista huomiota pieneen lapseen. Omalla pihalla juoskoon meidän tenavat vaikka alasti, niin kuin usein tekevätkin, mutta yleiselle rannalle veisin vain sillä tavalla uikkaroituina ettei ylimääräistä paljasta ihoa näy. Siis kokouikkarissa.

Mun 1-vuotiaallakin on bikinit, jos joku siinä näkee jotain pervoa verrattuna uimapukuun tai pelkkään housuosaan niin on ihan katsojan vika.
:headwall:

Niin ja vastaus ap:n kysymykseen: Joo.

Tämä on ihan off topicia.. Mut mulla on joku sellainen, ihan ilmeisestikin vinksahtanut, ajatus että tuollainen niukka bikini vetää vääränlaista huomiota pieneen lapseen. Omalla pihalla juoskoon meidän tenavat vaikka alasti, niin kuin usein tekevätkin, mutta yleiselle rannalle veisin vain sillä tavalla uikkaroituina ettei ylimääräistä paljasta ihoa näy. Siis kokouikkarissa.

Ja pedofiilin haastattelussa taas pedo kertoi heikäläisten kiihottuvan nimenomaan lapsenomaisesti puetuista lapsista...kypärämyssyt, Kuomat ja kurahousut oli erityisen ihanaa :x

Ja pedofiilin haastattelussa taas pedo kertoi heikäläisten kiihottuvan nimenomaan lapsenomaisesti puetuista lapsista...kypärämyssyt, Kuomat ja kurahousut oli erityisen ihanaa :x

Niin, ei terve mies kiihotu lapsesta vaikka se lapsi olisi alasti hänen silmien edessä rannalla, saati sitten bikineissä, kyllä terve mies katselee siellä niitä bikinivartaloisia naisia. Mutta pedofiili kiinnostuu lapsesta olipa sillä päällä mitä tahansa. Joten mä en pysty ymmärtämään sitä hysteriaa lasten uimapukeutumisen suhteen. Se bikiniuikkari ei tee lasta yhtään himottavammaksi terveiden ihmisten silmissä.

Mun mielestä tolla uimapukusäännöllä luodaan vaan lapsen päähän se hysteria, että hänen pitää olla verhoiltuna hyvin ihmisten edessä, ettei vaan kukaan saa vääriä viestejä. Ja se asenne varmaan ei yhtäkkiä lapsen kasvaessa kypsempään ikään kotona tule muuttumaan. Se vähän harmittaa jos joku häpeilee ja kainostelee itseään ihan vaan siksi, ettei joku mies tee pahaa hänelle tai kiihotu hänestä. Mun mielestä sellaisten ajatusten siirtäminen lapselle on ikävä asia.

• Tykkää
Reactions: zenn ja SeInka
[QUOTE="eee";23972663]Mun mielestä noi on aika aikuismaiset 9-vuotiaalle. Ennemmin ostaisin sellaiset, joissa on toppimainen yläosa ja hipsteri-/shortsimallinen alaosa.[/QUOTE]

Tuolla HM:ssä ei ole sellaisia.

Hirveän paljon näkee lapsilla noita kolmiomallisia yläosia ja suurimmalla osalla ne ei pysy paikoillaan, eli tissit paljaina ovat tahtomattaan ja välillä vissiin tietämättäänkin kun eivät huomaa biksujen liikkuneen kesken uimahyppyjen/uinnin/vesileikkien.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23972741:
Hirveän paljon näkee lapsilla noita kolmiomallisia yläosia ja suurimmalla osalla ne ei pysy paikoillaan, eli tissit paljaina ovat tahtomattaan ja välillä vissiin tietämättäänkin kun eivät huomaa biksujen liikkuneen kesken uimahyppyjen/uinnin/vesileikkien.

No haittaako se sitten, kun eihän niissä "tisseissä" ole mitään eroa poikien vastaaviin tuossa vaiheessa? Etelässähän pikkutytöt ovat melkein järjestään pelkissä pöksyissä uimarannalla muutenkin. Lisäksi kyllä 9-vuotias jo varmaan osaa katsoakin, että yläosa pysyy paikallaan.

No haittaako se sitten, kun eihän niissä "tisseissä" ole mitään eroa poikien vastaaviin tuossa vaiheessa? Etelässähän pikkutytöt ovat melkein järjestään pelkissä pöksyissä uimarannalla muutenkin. Lisäksi kyllä 9-vuotias jo varmaan osaa katsoakin, että yläosa pysyy paikallaan.

Riippuu kaiketi lapsesta (ja lapsen vanhemmista) haittaako.

[QUOTE="vieras";23971695]En ostaisi. Mielestäni aivan liian paljastavat tuon ikäiselle. Oma tyttöni 10vuotias ja saa kyllä kulkea uimapuvussa vielä monta vuotta.[/QUOTE]

Mun tyttö täyttää vasta 4 ja se on jo pari vuotta kulkenut bikineissä :whistle:

Yhteistyössä