Ostaisitko sohvan Askosta vai Maskusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Peruna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Peruna"

Vieras
Minulla on ollut monta sohvaa Askosta ja ovat kyllä olleet laadukkaita (ja kalliita). Nyt mietin, että uskaltaisiko sitä ostaa Maskun sohvaa. Kertokaa kokemuksia.

Itse siis vähän kyllä kallistuisin tuonne Askon puoleen, vaikka kallista siellä onkin....mutta jos siellä on taattu laatu.

No mun siskoa kusetettiin aika pahasti Maskussa, että siellä en asioi ikinä. Möivät eteenpäin sohvan, josta oli jo varausmaksu maksettu. Ja tämän jälkeen sai pitkään odottaa rahoja takaisin, vasta monien sähköpostien, puheluiden ja paikanpäällä käyntien jälkeen rahat napsahti tilille. Ja tosi nuiveaa asiakaspalvelua kokoajan, ikäänkuin mun sisko olisi siinä mokannut.

Ostin Corona-sohvat ohjehinta yli 5300 e, Laadukas. Meillä jo toinen samanlainen divaanisohva. Eka on vielä lapsilla käytössä, kun muuttivat omaan kotiin.Ei valittamista ainakaan noissa nahkasohvissa.Ei jätä eläimetkään pahoja jälkiä.Paksua nahkaa ja hoidetaan hyvin itsekkin.

Ostin Corona-sohvat ohjehinta yli 5300 e, Laadukas. Meillä jo toinen samanlainen divaanisohva. Eka on vielä lapsilla käytössä, kun muuttivat omaan kotiin.Ei valittamista ainakaan noissa nahkasohvissa.Ei jätä eläimetkään pahoja jälkiä.Paksua nahkaa ja hoidetaan hyvin itsekkin.
Ei varmasti ikinä kukaan ole maksanut siitä sohvasta 5300e. Pitäisi tulla joku pakollinen mediaanihinta. Se 30 vrk hintakaa ei hirveästi auta

Yhteistyössä