Ostaisitko seitileikkeitä, joista paketti revennyt auki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siksi siis kyselen, kun itselleni tapahtui näin ja jätin leikkeet kassalle. Myyjä siihen sitten sanoi oikein vittuilevalla äänensävyllä "Eipä ne nyt mikskään oo menneet, kun koko ajan kylmässä ovat olleet, mutta tee iiihan miten vaan" ja otti naama norsunvitulla paketin sinne kassan sivuun. Pikkujuttu sinänsä, mutta mua rupes ärsyttämään myyjän nyrpeys:/

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Siksi siis kyselen, kun itselleni tapahtui näin ja jätin leikkeet kassalle. Myyjä siihen sitten sanoi oikein vittuilevalla äänensävyllä "Eipä ne nyt mikskään oo menneet, kun koko ajan kylmässä ovat olleet, mutta tee iiihan miten vaan" ja otti naama norsunvitulla paketin sinne kassan sivuun. Pikkujuttu sinänsä, mutta mua rupes ärsyttämään myyjän nyrpeys:/

oisit laittanu palautetta siitä myyjästä. ei toi nyt ihan asiakaspalvelun helmiä tainnut olla

Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

oisit laittanu palautetta siitä myyjästä. ei toi nyt ihan asiakaspalvelun helmiä tainnut olla

Teki kyllä mieli laittaa palautetta, vaikka kyse ei nyt mistään isosta jutusta ollutkaan. Jotenkin vaan pistää kyrsimään tuollaiset ihmiset, jotka ovat tympeitä toisille:/

tai sitten ihan vaan ajatteli että jos epäröit niiden ottamista niin kertoi ettei ne piloille ole mennyt. ehkä nyt olisi voinut ehdottaa sinulle paketin vaihtamista vielä.... ehkä vaan otit vittuiluna

Yhteistyössä