kiitos mielipiteestä.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Kiasta mielikuvani on, että se urskautuu kolarissa rusinaksi. Peugeotin ottaisin.
meillä ollut kanssa toyota kerran ja oli MAHTAVA.Alkuperäinen kirjoittaja meillä on muutama ollut:Itse en ostaisi koska molemmista on testien mukaan huomauttamista. Meillä on ollut toyotaa useampikin ja hyvin on pelittänyt. Ei ole tarvinnut esim. katsastuksissa tuplakertoja juosta ja tiellä jäädä. Samaa sanoo siis myös esim aamulehden julkaisema tutkimus, jossa kolme kärkisijaa meni Toyotalle koskien katsastuksen läpäisyä ensikerralla.
Huh, Renaultissa on niin paljon pienempiä ja isompiakin vikoja etenkin jos sattuu maanantaikappale kohdalla, että sellaiseen ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Ovat myös katsastusten hylkäystilastoissa kärkipäässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmiset arvostavat erilaisia asioita. Jos haluaa selvitä huolloista halvalla, Toyota on tosiaan ilmeisesti aika hyvä valinta. Jos taas arvostaa turvallisuutta, Renault on pärjännyt viimeiset kymmenen vuotta erinomaisesti törmäystesteissä. Sitten on muita arvoja, kuten ulkonäkö mukavuus jne, jotka ovat jokaisen ihan omassa päässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Huh, Renaultissa on niin paljon pienempiä ja isompiakin vikoja etenkin jos sattuu maanantaikappale kohdalla, että sellaiseen ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Ovat myös katsastusten hylkäystilastoissa kärkipäässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmiset arvostavat erilaisia asioita. Jos haluaa selvitä huolloista halvalla, Toyota on tosiaan ilmeisesti aika hyvä valinta. Jos taas arvostaa turvallisuutta, Renault on pärjännyt viimeiset kymmenen vuotta erinomaisesti törmäystesteissä. Sitten on muita arvoja, kuten ulkonäkö mukavuus jne, jotka ovat jokaisen ihan omassa päässä.
nimenomaan =) meillä kaksi renua, eikä niissä nyt kummosia vikoja ole ollut, katsastuksesta meni juuri läpi ihan eka yrittämällä =) ja tosiaan turvallisia ovat kyllä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Huh, Renaultissa on niin paljon pienempiä ja isompiakin vikoja etenkin jos sattuu maanantaikappale kohdalla, että sellaiseen ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Ovat myös katsastusten hylkäystilastoissa kärkipäässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmiset arvostavat erilaisia asioita. Jos haluaa selvitä huolloista halvalla, Toyota on tosiaan ilmeisesti aika hyvä valinta. Jos taas arvostaa turvallisuutta, Renault on pärjännyt viimeiset kymmenen vuotta erinomaisesti törmäystesteissä. Sitten on muita arvoja, kuten ulkonäkö mukavuus jne, jotka ovat jokaisen ihan omassa päässä.
Nimenomaan, jos luit viestini, niin pointtini oli juuri se, että jos arvostaa tuota huollon halpuutta ja katsastuksen helppoutta, niin Toyota on hyvä.
Mutta jos arvostaa turvallisuutta kolaritilanteessa, silloin Renault on paras, ja monelle se on kuitenkin tärkeämpi asia, kuin rahanmeno katsastustilanteessa.
Eli asioita voidaan katsoa eri näkökulmista.
Aamulehdessä eräs Renault Lagunan onnellinen ex-omistaja kertoi autonsa sähkövioista, auto oli kesken ajon, mutkassa, sammunut. Mies oli melkein ajanut toisen auton kylkeen kun oli säikähtänyt tätä. Myöskään jarrutehostin ei toimi autossa, josta virrat häviää kesken ajon. Eli ne pikkuviat voivat nimenomaan aiheuttaa onnettomuuksia, joten kyse ei vain ole siitä että katsastus tulisi kaikkien korjausmääräyksineen kalliiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta jos arvostaa turvallisuutta kolaritilanteessa, silloin Renault on paras, ja monelle se on kuitenkin tärkeämpi asia, kuin rahanmeno katsastustilanteessa.
Eli asioita voidaan katsoa eri näkökulmista.
2003 ja 2005 =) ja tosiaan, ei ole isoja ongelmia ollut =) meillä ollut yhteensä varmaan 7 renua ja tosiaan, sitten voi näyttää mulle sen onnettomuustilaston, jossa renu on kärjessä?Alkuperäinen kirjoittaja Toyota-fani :-):Mitä vuosikertaa nytkypylly autosi ovat, utelias kun olen...
Meillä on 2000 ja 2006, ja ovat hyviä autoja. Ja minä haluaisin kanssa kuulla edes yhdestä onnettomuudesta, joka on tutkinnan mukaan johtunut Renaultin sähkövioista. Yleensä kun syinä puhutaan alkoholista, ylinopeudesta, väärästä kelin arvioinnista jne.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:2003 ja 2005 =) ja tosiaan, ei ole isoja ongelmia ollut =) meillä ollut yhteensä varmaan 7 renua ja tosiaan, sitten voi näyttää mulle sen onnettomuustilaston, jossa renu on kärjessä?Alkuperäinen kirjoittaja Toyota-fani :-):Mitä vuosikertaa nytkypylly autosi ovat, utelias kun olen...