Ostaisitko "kummitustalon"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spöökkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Spöökkis

Vieras
Jos kävisi niin, että esittelyssä välittäjä kertoisi naureskellen, että talon myyjä ja omistaja on eri tyyppi. Myyjän nimi tulee paperiin, mutta talon omistajan on nähty asuttavan taloa vieläkin, vaikka kuoli jo 40-luvulla.

Jos ihanan talon mukana tulisi ylimääräinen asukas, ostaisitko silti?

No pysyisin niin kaukana kuin pippurikasvaa. ei olis kivaa olla illalla kotona jos ovet paukkuisi itsekseen tai näkis jotain ylimääräistä. Pahat henkiolennot on out mun talounelmista.

Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
No pysyisin niin kaukana kuin pippurikasvaa. ei olis kivaa olla illalla kotona jos ovet paukkuisi itsekseen tai näkis jotain ylimääräistä. Pahat henkiolennot on out mun talounelmista.

Mistä tiedät, että on paha?

jos meillä natsais sen kummituksen kanssa, niin mikä ettei. :D

Sehän ois hyvä, kun ois kotona aina vahti paikalla. Ei tartteis ylimäärästä turvajärjestelmää. =)

Mä asuin teini-iässä 50- luvun omakotitalossa josta ylhäältä kuului asekelita vaikka ketään siellä ei ollut.
Ja muinoin entinen asukas oli hirttänyt itsenäs ulkorakennuken wc-hen.
Lieko hän sitten kummitellut.

Tiedä sitten, että uskonko edes moisiin, mutta miettimään kyllä pisti. Ihan leppoisasti välittäjä kertoi, mitä myyjä hänelle oli kertonut. Räyhähenki tämä "mummoasukki" ei ole. Myyjän mukaan olisi talon alkuperäisen asukkaan rouva, joka kuoli keuhkokuumeeseen n. 60-vuotiaana ja välillä aina liikkuisi keittiössä ja lastenhuoneessa ilmeisesti katsomassa tulet pönttöuunista ja puuhellasta. Talon koira oli näyttänyt välillä seuraavan jotain näkymätöntä häntä heilahdellen. Myyjä oli myös kertonut, että keittiön lattian uusimisen yhteydessä oli eristeistä löytynyt vanhat tanssikengät, jotka oli kahdesti siirtyneet purkulavalta sisälle taloon, jonne sitten olivat saaneet jäädä. Kengät oli siellä sisäportaiden alla näkyvillä.

Erikoinen myyntivaltti ;oD

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kyllä te olette hölmöjä jos kummituksiin uskotte. Miten teistä on muka aikuisiksi lapsille?

Katos kaikki ei voi kokea henkimaailman juttuja. Ja toiset taas kokee vaikkei haluaisikaan. Sä ilmeisesti kuulut sitten ensimmäiseen porukkaan.