Ostaisitko 6. luokkalaiselle tytölle vielä joululahjaksi nukkeja, jos lapsi pyytäisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Luen tässä just tytön kirjettä joulupukille (meidän perheen traditio, vaikka ainakin isommat jo tietää mistä lahjat tulee ;)) , ja siinä tyttö toivoo Moxie Girls-nukkea ja Lalaloopsy-nukkea. Enkä mä nyt oikein tiedä, kannattaako mun tuommoisia ostaa vai ei. Tyttö on kyllä hiukan lapsekas vielä, ei kulje kylillä eikä muutakaan, mutta en mä ole nähnyt sen nukeillakaan enää leikkivän.

Mitähän sitä tekis.. muina toiveina on helmiä ja vaatteita.

no eiköhän se lapsi itse tiedä parhaiten mitä tahtoo. vai ajatteletko että on liian vanha leikkimään nukeilla? ei kai se ikää katso, voisin ostaa vielä 9 luokkalaisellekkin nuken jos sitä kerta toivoo

En ajattele että on liian vanha leikkimään nukeilla, vaan sitä että meneekö noihin nukkeihin laitetut rahat ihan hukkaan, jos ei leikikään niillä (kun en ole nähnyt lapsen leikkivän nukeilla pitkään aikaan).

Voishan sitä pyytää kirjoittamaan uudestaan vaikka parin viikon päästä pukille, "tonttu hukkasi edellisen kirjeen" ja katsoa onko toiveet vielä pysyneet samana...?

Minä halusin yläasteelaisena nuken ja sellaisen sain, kuljin kyllä toista kassaa, kun toiselta sitä ostettiin...
Mutta paljon iloa siitä nukesta on ollut minulle ja on vieläkin.

12 vuotiaitakin on niin erilaisia. oma 12v ei ole koskaan leikkinyt nukeilla eikä taatusti edes tietäis mitä nuo sun tyttäresi haluamat nuket on. meillä tyttö tahtoo lahjaksi kahvakuulan.. ja saa sen. miksi sitä ei vois ostaa nukkea jos toinen sen tahtoo.

Yhteistyössä