Ostaisinko lapsen pph:lle lahjakortin jalkahoitoon vai kasvohoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vai ostaisinko vaan tietylle summalle jonka saa käyttää mihin haluaa? Jalkahoito on edullisempi ja ajattelisin sen olevan parempi lahja kun työssään on jalkojen päällä mutta entä jos ei jalkahoidosta tykkääkään? Onko sellaisia ihmisiä? :D 45 euroa on maksimi mitä laitan.

Uskotteko te hemmotteluhoitoja ostavat, että on ihmisryhmä, jolla on valtava tarve suojella omaa tilaa ja reviiriä eivätkä ne kaipaa kun pakon edessä hoitajia, hierojia ja muita hämmentäjiä kehonsa kimppuun? Minä jättäisin käyttämättä hemmotteluhoitokortin tai hierontakortin, ei kiitos minulle sellaisia.

Eli toivottavasti tiedätte, että hän tykkää näistä.

[QUOTE="noh";25034534]Me on kimpassa kerätty pph:lle lahjakoritti niskahierontaan. Jalkahoito olis myös hyvä, jotenkin " turvallisempi" vaihtoehto kuin kasvohoito.[/QUOTE]

Mietin tuota tavallistakin hierontaa mutta se on ehkä sellainen ettei kaikki tykkää? Tai ainakin esim. mun mies ja anoppi ei haluais hierontaan vai onko ne vaan kummallisia? :D

[QUOTE="vieras";25034558]Uskotteko te hemmotteluhoitoja ostavat, että on ihmisryhmä, jolla on valtava tarve suojella omaa tilaa ja reviiriä eivätkä ne kaipaa kun pakon edessä hoitajia, hierojia ja muita hämmentäjiä kehonsa kimppuun? Minä jättäisin käyttämättä hemmotteluhoitokortin tai hierontakortin, ei kiitos minulle sellaisia.

Eli toivottavasti tiedätte, että hän tykkää näistä.[/QUOTE]

Miksi en uskoisi, sitähän tässä vähän kyselenkin. Mietin tuota avointa korttia sen takia että eräässä paikassa on hierontaa, jalkahoitoa, käsihoitoa ja kynsijuttuja eli olisi tosi monenlaisia juttuja ja voihan sen käyttää vaikka tuotteisiin jos ei muuhun. :) Sen tiedän että kynnet on laitettu hienoksi että ainakin kai kynsiä laittaisi jos ei muuta. Mietin kyllä lahjakorttia parturiinkin mutta kaikki erikoisemmat jutut on jo lähempänä satasta kuten väri ja leikkaus :/

Jalkahoito on jotenkin fiksumpi valinta vieraalle ihmiselle. On viesti siitä, että hänen terveydestään välitetään - ei vain ulkonäöstä. Vastaavasti lahjakortti niskahierontaankin voisi olla mieleinen.

Itse olen skeptinen kaikkia kasvohoitoja kohtaan, sillä olen saanut vaivoin kasvojeni ihon tietyillä tuotteilla kuntoon enkä halua ottaa riskejä että joku tehohöyryttäminen leimahduttaisi aknen taas eloon.

[QUOTE="a p";25034590]Miksi en uskoisi, sitähän tässä vähän kyselenkin. Mietin tuota avointa korttia sen takia että eräässä paikassa on hierontaa, jalkahoitoa, käsihoitoa ja kynsijuttuja eli olisi tosi monenlaisia juttuja ja voihan sen käyttää vaikka tuotteisiin jos ei muuhun. :) Sen tiedän että kynnet on laitettu hienoksi että ainakin kai kynsiä laittaisi jos ei muuta. Mietin kyllä lahjakorttia parturiinkin mutta kaikki erikoisemmat jutut on jo lähempänä satasta kuten väri ja leikkaus :/[/QUOTE]

Jos tiedät tuollaisen paikan, niin sitten avoin kortti ehdottomasti :) Me satuimme tietämään meidän pph:n käyvän silloin tällöin hierotuttamassa niskojaan, kun taaperoita päivisin nostelee ja ostimme tälle samalle hierojalle sen lahjakortin.