V
"vieras"
Vieras
Kevään ja syksyn ulkoiluun, miksei myös kesälle jos on vilpoisia päiviä...
Tuo kuoritakki olisi täysin tuulen ja vedenpitävä, mutta ei kai hengitä niin hyvin. Alle saisi tarvittaessa esim. fleecetakin, joka löytyy omasta takaa.
Tai sit tuollainen soft shell takki, joka on lämpöisempi mutta hengittää hyvin, pitää jonkun verran vettä ja tuulta. Minulta löytyy ennestään sadetakki, jonka vois kai sateella heittää soft shell takin päälle... ?
Tulis lähinnä lapsen kanssa ulkoiluun, koiran kanssa kävelyyn jne... töissä tarvitsen myös hyvää ulkoilutakkia, jonkun verran ollaan ulkona.
Kokemuksia, suosituksia?
Tuo kuoritakki olisi täysin tuulen ja vedenpitävä, mutta ei kai hengitä niin hyvin. Alle saisi tarvittaessa esim. fleecetakin, joka löytyy omasta takaa.
Tai sit tuollainen soft shell takki, joka on lämpöisempi mutta hengittää hyvin, pitää jonkun verran vettä ja tuulta. Minulta löytyy ennestään sadetakki, jonka vois kai sateella heittää soft shell takin päälle... ?
Tulis lähinnä lapsen kanssa ulkoiluun, koiran kanssa kävelyyn jne... töissä tarvitsen myös hyvää ulkoilutakkia, jonkun verran ollaan ulkona.
Kokemuksia, suosituksia?