Ostaakohan kukaan Huutiksessa nyt talvivaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
En meinaan millään viitsisi säilyttää noita talvikamppeita ensi syksyyn saakka, kun on muuttokin edessä :snotty: mutta meneeköhän ne kaupaksi tähän aikaan vuodesta? Ostaisitko itse lapsellesi ensi talven ns. merkkihaalarit, hatut ja kengät valmiiksi jos suht halvalla saisi? =)

No kyllä saattaisin ostaakin. Ostaahan monet seuraavaksi talveksi alesta jemmaan. Kengän koko on ehkä hankalampi arvioida (tosin itte ostin pojalle Pionin kengät kun oli 5e/pari, ens talveksi jemmaan...pari numeroa isommat...jos eivät passaakaan niin varmaan saan saman rahan huutiksessa takaisin :whistle: ). Itse asiassa just kattelin olisko tytölle kakkospukua ens talveksi siellä.

Mä ostan usein keväällä alesta valmiiksi. Joten eiköhän ne edullisesti huutonetissäkin mee. Mäkin voisin ostaa, jos osaisiä sitä käyttää, mut tuntuu jotenkin vieraalta...monimutkaiselta! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä ostan usein keväällä alesta valmiiksi. Joten eiköhän ne edullisesti huutonetissäkin mee. Mäkin voisin ostaa, jos osaisiä sitä käyttää, mut tuntuu jotenkin vieraalta...monimutkaiselta! :saint:

Sit kun siihen pääsee "sisään" niin on kuule liiankin yksinkertaista
:whistle:

Hei, jos MINÄ osaan käyttää Huutista niin kaikki osaa :D
Terveisin tietotekniikan ihmelapsi B)

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

No mutta kun viive tavaran löytämisestä sen käteen saamiseen on liian pitkä :D Sitä siis tarkotin osaamisella, että se on monimutkasta ensin huutaa tavara, stten jos se jää itelle, maksaa ja lopulta odottaa sitä postista. PItää saada hei käteen, kun kiva löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

No mutta kun viive tavaran löytämisestä sen käteen saamiseen on liian pitkä :D Sitä siis tarkotin osaamisella, että se on monimutkasta ensin huutaa tavara, stten jos se jää itelle, maksaa ja lopulta odottaa sitä postista. PItää saada hei käteen, kun kiva löytyy.

Toi on kyllä totta :| . Huutiksen varjopuoli.
Mutta elämään tulee lisäpiristystä kun ei koskaan postilootaa tyhjentäessään tiedä, onko siellä pelkkiä laskuja vaan vai myös postin pakettikortti :D

Yhteistyössä