vieras
32tuumainen vain muutaman vuoden vanha, hyvä tv, eikä ole enää tarvetta sille. Noutaiskohan kukaan, jos laittais ilmoituksen johonkin.. vai kippaanko "roskiin"..?
postia... =)Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Meiltä saa tulla hakemaan, jos 30 ? siitä antaa...
No jopas sattukin sit.... Oikeesti, mimmosta hintaa pidät sillä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jopas sattui, kun kurkkasin profiilias.. eli tampereella toi töllötin ois
se on tosiaan vaan 2-3vuotta ollu käytössä eli täysin toimiva peli.. kehtaiskohan siitä muutaman kympin pyytää, jos vaan joku sen noutais pois?Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:No jopas sattukin sit.... Oikeesti, mimmosta hintaa pidät sillä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jopas sattui, kun kurkkasin profiilias.. eli tampereella toi töllötin ois
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on tosiaan vaan 2-3vuotta ollu käytössä eli täysin toimiva peli.. kehtaiskohan siitä muutaman kympin pyytää, jos vaan joku sen noutais pois?Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:No jopas sattukin sit.... Oikeesti, mimmosta hintaa pidät sillä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jopas sattui, kun kurkkasin profiilias.. eli tampereella toi töllötin ois
tarviiko mun rekisteröityä, jotta voi laittaa yv:tä?Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on tosiaan vaan 2-3vuotta ollu käytössä eli täysin toimiva peli.. kehtaiskohan siitä muutaman kympin pyytää, jos vaan joku sen noutais pois?Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:No jopas sattukin sit.... Oikeesti, mimmosta hintaa pidät sillä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jopas sattui, kun kurkkasin profiilias.. eli tampereella toi töllötin ois
No laitappa mulle vaikka yv:nä hinta, meiltä vois mies tulla hyvinkin nopeesti sen pois noutamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarviiko mun rekisteröityä, jotta voi laittaa yv:tä?Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on tosiaan vaan 2-3vuotta ollu käytössä eli täysin toimiva peli.. kehtaiskohan siitä muutaman kympin pyytää, jos vaan joku sen noutais pois?Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:No jopas sattukin sit.... Oikeesti, mimmosta hintaa pidät sillä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jopas sattui, kun kurkkasin profiilias.. eli tampereella toi töllötin ois
No laitappa mulle vaikka yv:nä hinta, meiltä vois mies tulla hyvinkin nopeesti sen pois noutamaan...