ostaako teijän miehet teille siteitä ja tamppooneja jos ette vaikka ite pääse ostaan?

• Viestiketjun aloittaja kumpikin pää vuotaa
  • Ensimmäinen viesti
ap
ja siis kyllä mä ne ite muuten ostan ja välillä on oikeen paljonki ku ostan jos saa hiukan halvemmalla niitä mitä käytän mut nyt siis olen kipee eikä oikeen kiinnostais lähtee sen takia tonne kauppaan.

8O
no ostaa, aina soittaa kun käy matkan varrella kaupassa, että mitä tarvii. On se käyny mulle e-pilleireitäki apteekista hakemassa. Tosiaan aikuinen mies aikuisen naisen kanssa pitkässä parisuhteessa niin mikäs ihme siinä nyt sit on. Tulee vaan mieleen et toivottavasti ootte käyny sukupuolitautitesteissä, eihän tommonen mies varmaan aikasemmissa suhteissaan oo sit "kehannu" ehkäsystäkää huoltapitää...

Minä
Ehdottomasti. Puhumme kuukautisasioista avoimesti, miehelleni se ei ole ongelma. Minusta on tärkeää, että miehet ymmärtävät nämä asiat ja osaavat tukea naista jos on huono olo kuukautisten takia yms.

maissihiiri
Ostaa ja on monet kerrat ostanutkin. Yleensä pyrin kyllä itse ostamaan, koska kun mies tuo siteitä niin sieltä voi tulla ihan mitä vain ;) Itsekin saa aina plärätä siinä sidehyllylllä vaikka kuinka pitkään kun harvoin ostaa..

heh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
ostaa miksei ostais. luuleeko teidän miehet että ne ajattelee kaupan kassalla että mikä perverssi toi on kun tamppooneja ostaa.
no eikai se nyt niin aattele et luullaan perverssiksi mut kai se vaan on niin noloa....varsinki kun tuttu kauppa jossa asioidaan ainakin pari kolme krt viikossa.
Aikuinen mies pitää menkkoja nolona? Just.

tissipapu
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
ostaa miksei ostais. luuleeko teidän miehet että ne ajattelee kaupan kassalla että mikä perverssi toi on kun tamppooneja ostaa.
Näinpä. Ajattelisin että jotenkin lapsellinen mies jos ei voi tuota asia hoitaa. Varsinkin jos puoliso kipeänä...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja 8O:
no ostaa, aina soittaa kun käy matkan varrella kaupassa, että mitä tarvii. On se käyny mulle e-pilleireitäki apteekista hakemassa. Tosiaan aikuinen mies aikuisen naisen kanssa pitkässä parisuhteessa niin mikäs ihme siinä nyt sit on. Tulee vaan mieleen et toivottavasti ootte käyny sukupuolitautitesteissä, eihän tommonen mies varmaan aikasemmissa suhteissaan oo sit "kehannu" ehkäsystäkää huoltapitää...

Tulee vaan mieleen et toivottavasti ootte käyny sukupuolitautitesteissä, eihän tommonen mies varmaan aikasemmissa suhteissaan oo sit "kehannu" ehkäsystäkää huoltapitää...[/quote]
Musta toi oli kyl tosi asiaton heitto! jos mies ei osta siteitä ni sit se ei oo muka huolehtinu ehkäisystä aiemmissa suhteissa.Oikeen järjen jättiläinen olet:headwall:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ehdottomasti. Puhumme kuukautisasioista avoimesti, miehelleni se ei ole ongelma. Minusta on tärkeää, että miehet ymmärtävät nämä asiat ja osaavat tukea naista jos on huono olo kuukautisten takia yms.
kyllä mies ymmärtää muuten kaikki,hoitaa ja hieroo ku mua sattuu,tietää mun kiertonikin paremmin ku minä ite:D mut jotenki vaan...ehkä se ei sit vaan tiiä mitä pitäs ostaa vaikka antaisin ohjeetki ni voi silti tulla vääriä.

Ei osta, asumme maalla ja ja ei kehtaa jos joku kaveri vaikka murjaisee siitä töissä vitsin. En viitsi edes pyytää. Muuten meidän parisuhteessa ei ole ongelmia ja kuukautiset eivät ole tabu. Synnytyksen jälkeen on yhden kerran tuonut jotain supervaippoja minulle, mutta silloin oli hyvä selitellä että vaimo ei pääse.. :kieh:

Minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
kyllä mies ymmärtää muuten kaikki,hoitaa ja hieroo ku mua sattuu,tietää mun kiertonikin paremmin ku minä ite:D mut jotenki vaan...ehkä se ei sit vaan tiiä mitä pitäs ostaa vaikka antaisin ohjeetki ni voi silti tulla vääriä.
Meillä asiaan vaikuttaa myös se, että käymme lapsettomuushoidoissa, ja joudumme puhumaan mun kierrosta jatkuvasti. Mies ei jutellut näistä sen entisen vaimonsa kanssa, mutta oli oppinut mun kanssa:). Hän on ihanan ymmärtäväinen. Tuntee nykyään kaiken terminologian:)

...
on se kai joskus ostanutkin, mutta tänään kun kysyin (menkat alko tänää siis :D ) että voisko samalla käydä hakee siteitä, niin sanoi vaa "no joo... tai voiaanko hakee myöhemmin kahestaan?" :D

Yhteistyössä