ostaako teijän miehet teille siteitä ja tamppooneja jos ette vaikka ite pääse ostaan?

• Viestiketjun aloittaja kumpikin pää vuotaa
  • Ensimmäinen viesti
kumpikin pää vuotaa
ni osaako ja haluaako miehesi niitä ostella.

Itse olen kipeä ja tuli vielä menkat samaan syssyyn ja sanoin miehelle et jos kävis siteitä hakeen ni ei suostunu,kysy vaan et riittääkö ne tän päivän et voin sit huomenna itekki hakeen kun olen jo sen verran paremmassa kunnossa.Niin tuli vaan mieleen et mitenkäs muilla et osteleeko mies noita jos ite et pääse.

v
Tietenkin ostaa! :O Mies hoitaa meillä ruokaostokset, niin samalla hän tuo myös kaiken muun tarvittavan. Ei koe asiaa mitenkään outona tai kaihistuttavana. Miksi se olisi outoa?

eipä tuo osta- jos lähettäisin sen yksin kauppaan, eipä sieltä taitaisi muistaa edes puolia tavaroita- meillä käydään yhdessä kaupassa, jos miehellä venyy töissä pidempään,silloin käyn kahestaan vauvan kanssa :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
ostaa miksei ostais. luuleeko teidän miehet että ne ajattelee kaupan kassalla että mikä perverssi toi on kun tamppooneja ostaa.
no eikai se nyt niin aattele et luullaan perverssiksi mut kai se vaan on niin noloa....varsinki kun tuttu kauppa jossa asioidaan ainakin pari kolme krt viikossa.

miuku
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ostaa tarkoin ohjeinvarustettuna
Samoin täällä. Ja mukisematta. En oo kyllä jotenkin ikinä ajatellut, että siteiden ostaminen olis jotenkin hävettävää. Oonkohan jotenkin kummallinen?:) Puolet kansasta nyt kuitenkin periaatteessa vuotaa ainakin jossain vaiheessa elämäänsä kuukausittain.

Anne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Ostaa jos on tarvis ja kehtaan pyytää.
mikset kehtais pyytää?
kyllä mä kehtaan pyyttää mut en tiiä eikö mies sit kehtaa ostaa...
En mä tiedä, en jotenkin saa sanottua että "toisitko mulle niitä ja niitä siteitä kun käyt kaupassa" :D Kyl mä yleensä oon sinne kauppaan raahautunu vaik pää kainalos itte siteeni ostamaan ja silloinkaan ei voi ostaa vain ja ainoastaan siteitä vaan pitää ostaa jotain muutakin vaik ei olis mitään ostettavaakaan. Kai olen jotenkin outo.

Yhteistyössä