Ostaako miehenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
itselleen lahjan?
Täällä oli aamulla keskustelu jossa naiset ostavat lahjansa itse, ettei ääliö mies osta jotakin ällöttävää lahjaa.
Eli kysymys kuuluu: ostaako miehenne itsselleen lahjan vai ostatko sinä ja ostaako miehesi sinulle lahjan?

me ei varmaan osteta toisillemme ollenkaan lahjaa. Miehelle on niin vaikea ostaa kun hänellä on jo kaikkea ja mitä ei ole niin hän hankkii itse. Minä taas en tarvitse mitään kun kaikkea on tarpeeksi, joten luulen, että mennään hääpäivänä jonnekin syömään.

Mä ostan miehelle, mutta jotain mitä se haluaa ja tarvii(näiden sen toiveiden takia sen täytyy olla ostotilanteessa). Samaan syssyyn voin huokasta että ite saan ostaa itellenikin :/ Tai kyllähän se lähtee mun kanssa ostamaan, mutta paketoitua yllätystä mun on turha odottaa..

Kiva kuulla, ettei olla ihan ainoita lahjojen ostajia! Tuli vaan mieleen, että jos ostaa itselleen lahjan, niin onko sitten kuitenkin niin viisas, että osaa ostaa miehelleen vai onko se mies niin viisas, että tyytyy siihen mitä saa. :)

No, mun mies on niin vaativainen lahjojensa kanssa, että olen vuosien varrella sen verran viisastunut, että kysyn tosi tarkkaan etukäteen, muuten on odotettavissa uhmaikäiseen verrattavaa kiukuttelua: ja mies on siis 45 vee :headwall: .

Miä kerron pitkin vuotta mitä tarvitsisin tai haluaisin, ja mies ostaa sitten sellasta minkä on kuullut tarpeelliseksi tai mieleiseksi. Samalla tavalla mä kuuntelen miestä ja muistelen ennen juhlia mitä hän on puhunut että haluaisi tms.

Me ostetaan toisillemme jos jotain kivaa ja sopivaa sattuu löytymään, eli siis paketoidut yllätykset. Ei juuri kysellä etukäteen toiveita, uskotaan toisemme tuntevamme muutoinkin - ja jos jotain täsmäjuttua haluaa niin hankkii itse muutoin.

Ihania lahjoja olen saanutkin, ei niinkään aina välttämättä isolla rahalla mutta ajatusta täytyy olla mukana.

Joskus on sitten yhteisesti hankittu joku 'lahja' joulun alla, esim. joku peli tms.

Me ei osteta toisillemme lahjoja vaan jotain tarpeellista yhteistä. Meillä mies on muutenki sellainen ettei se osaa yllättää.
Yksi joulu olin lentää selälleen kun se oli ostanut minulle ihanan kultaisen medaljongin.

Harvoin ostetaan toisillemme lahjoja. Mies ostaa toisinaan itselleen, mutta sen lahjatoiveet on sellaisia, etten ikinä pystyisi keksimään tai tietämään niitä oikein. Joten mies todennut helpommaksi ostaa itse itselleen lahjan.

Mä taas ostan jotain itselleni, jos tuntuu, että haluan ja tarvitsen. Ilman sen kummempaa ajatusta lahjasta.

Yhteistyössä