Ostaako lapsen isä lapselle vaatteita/kenkiä yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei osta oma-aloitteisesti. Yhteisillä kauppareissuilla saatetaan ostaa.
Musta on kiva shoppailla :D

*muoks* no tarkemmin kun mietin niin on se yhdestä matsista tuonut paidan ja ulkomaan reissulta pari vaatetta.

MAKSAA,mutta minä ostan....siis käytännössä miehen palkka ainut miedän tulo tällä hetkellä.Tuskin osais mennä ja itekseen mitään shoppilla ja parempi niin!!!

meillä ei kyllä osta, eikä osta yhteisilläkään kauppareissuilla. Mutta en nää siinä mitään pahaa, koska todennäköisesti ostais jotain mun mielestä mautonta :D ja varmaan väärän kokoistakin. Mä hoidan kaikki muksun hankinnat meillä.

Ei juuri ikinä osta, paitsi joskus harvoin esim. joululahjaksi on ostanut vauvalle bodyn tms ja Huutonetistä kyllä on huutanut joskus vaatepaketteja ja toppahaalareita. Mun mies on pihi mies eikä tykkää esim.kaupungilla tai kauppakeskuksissa shoppailla (h-mojen hommaa hänen mielestään...) :( Hyvä jos saan hänet ostamaan edes itselleen vaatteita, nekin pyytää yleensä lahjaksi ostamaan, on kyllä tarkka mitää pukee yms.

En muista et ois lähtenyt yksin varta vasten lastenvaateostoksille.
Kyllä se saattaa jotain ostaa jos kohdalle osuu. Ja tietty tuliaisia yms. vaatteitta.

Mutta...mun faijapuoli ostaa ihan himona vaatetta meidän pojille. Ja kivoja ja hyviä ostaakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei osta oma-aloitteisesti. Yhteisillä kauppareissuilla saatetaan ostaa.
Musta on kiva shoppailla :D

*muoks* no tarkemmin kun mietin niin on se yhdestä matsista tuonut paidan ja ulkomaan reissulta pari vaatetta.

Peesi

ei osta!! kerran pyysin sitä ostaan tytölle ulkoilupuvun ja sitä ei ookkaan sit koskaan käytetty.. se oli niin iso et jäi ja unohtu kaappiin. eikä kovin kauniskaan...
kyl se vaatteet maksaa,mutta mä valitsen ne.

Yhteistyössä