Ostaako kukaan vauvalle lakanoita/pussilakanoita käytettynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä olis muutama käytetty lakana pinnasänkyyn ja muutama pussilakana, joka sopii vauvan peittoon (mm äp peitto) Kaikki ovat siistikuntoisia, mutta käytettyjä. Mahtaisko mennä kaupaksi jossain vai mihin mä ne lykkään? Meillä ei ole enää tarvetta ja kaappiin tarvis tilaa saada. Jos sellaisia laittaa myyntiin, niin mitä niistä yleensä maksetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Laita kirpputorille myyntiin ja katso mitä tarjotaan.... Mä lahjoitin meidän vanhat peitot ja lakanat vauva-ajalta keräykseen ja ne meni Karjalaan lastenkotiin tms.

Osan olen jo lahjoittanutkin, mut muutama on silti jäänyt kaappiin. En jaksais alkaa niitä mihinkään keräykseen kuskata, kun meidän lähellä ei ole missään mitään vaatekeräyksiä tms. Tai olis varmaan jonkun isomman marketin pihalla Uffin tms laatikko, mutta eipä niitä lakanoita ikinä muista ottaa mukaan, jos kauppaan menee

Ostin.Ja sain tosi ihania lakanoita melkein ilmaseksi :)
Kannattaa aina kokeilla. Hyväkuntonen tavara menee kaupaksi kyllä.Tosin mä en nettikirppareilta ostaa mitään mut live kirppiksiltä kylläkin :)

Eli mun pitäis viedä ne kirppikselle. Ei taida olla niin paljon muuta myytävää, et kannattais kallista paikkamaksua maksaa. Netin kautta myydessä taitaa tulla liika postikuluja, höh.

Yhteistyössä