Ostaako kukaan tuttipulloja kirppikseltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää vauvaa :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enää vauvaa :(

Vieras
Muovikasillinen olisi, kannattaako laittaa myyntiin vai heitänkö roskiin? Ovat siistejä ja puhtaita (toki jokainen pesee ne ennen käyttöä vaikka ostaisi kaupastakin).

Vie myyntiin vaan, joku 20 senttiä kappale, niin varmasti katoavat pöydästä ensimmäisenä :) Tutithan pitää kuitenkin ostaa uutena, mut pullot menee kyllä käytettynäkin ku keittää ne.

No en mä ostais tuttipulloja, rintapumppuja, -kumeja tai maidonkerääjiä tms. Ne vaan jotenkin on niin henkilökohtaisia, vaikka ois kuinka siistejä ja puhtaita....samasta syystä en osta kirpputorilta alusvaatteitakaan...

Esikoisella oli vellipulloja. Kuopus ei pulloja koskaan tarvinnut. Myin ne (vähänkäytettyinä tai avaamattomina) ja avaamattomat tuttiosapaketit kirppiksellä. Hintana oli joku 10-20 snt per pullo. Olivat ekat tavarat mitä paikasta kaupaksi meni!

Minä ainakin olen ostanut kirppikseltä tuttipulloja. Ennen käyttöä olen toki huolellisesti pessyt ja keittänyt niitä sen 5 minuuttia. Uudet tuttiosat olen totta kai ostanut.

Minusta tämäkin asia on kestävää kehitystä :)

Vähän OT, mutta kyllä mä oon ostanut kirppikseltä rintapumpun. Keitin sitä ennen käyttöä kunnolla parikin eri kertaa ja pesin tietty kunnolla.

Mutta tosiaan keräyksiinkin voi tuttipulloja antaa, mä itse kyselen kavereilta, onko tarvetta.

Voi ne mennä jos paikalle sattuu asiakas joka ne haluaa.
Yleisesti ihmiset kyllä ostaa uutena.

Ite olen ostanut kirpparilta kun selvästi näkee että on vähän käytetty.

Mutta en saanut uutta koliikkipulloa kaupaksi, mutta tupperin pullo meni eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mää en kyllä ymmärrä miten alusvaatteita voi verrata tuttipulloon :xmas:

no voihan sitä nyt verrata vaikka ämpäriä ja villahousuja keskenään.

mutta mua henk.koht. ällöttää ajatus toisten vanhoista tuttipulloista, alusvaatteista sun muusta henkilökohtasesta. se on mun ongelmani ja olen asian ratkaissut sillä, että ostan ko. esineet uutena.

mutta en menetä yöuniani vaikka kirpparit ois noita tavaroita väärällään ja kaikki mun naapurit niitä raahais koteihinsa. :)

Yhteistyössä