Ostaako joku noita ostostv:n tuotteita?

"kuikka"
salad chefin olen ostanut. liian iso kokoinen muuten hyvä ja olisi käytössä jos olisi käsissä voimaa. mut otetaan käyttöön taas kun käsileikkauksessa on käyty.

ne ihmeelliset rintsikat ostin joiden piti olla kevyet ja huomaamattomat. toki ne sitä olikin mutta tukea ei ollut yhtään, tissit roikku kun ajokoiran korvat!

Se vihannes pilkkuri on ihan naurettava, sun pitää eka pilkkoo ne vihannekset jotta ne voi pilkkoa loppuun sillä koneella :O

Kattelin vaa tänään sitä paistinpannu mainosta ja mietin et onkohan noin hyvä pannu mitä sanoo. Veikkaan kyllä, että Jenkeissä myy kuin häkä.

"marra"
[QUOTE="kuikka";29233638]salad chefin olen ostanut. liian iso kokoinen muuten hyvä ja olisi käytössä jos olisi käsissä voimaa. mut otetaan käyttöön taas kun käsileikkauksessa on käyty.

ne ihmeelliset rintsikat ostin joiden piti olla kevyet ja huomaamattomat. toki ne sitä olikin mutta tukea ei ollut yhtään, tissit roikku kun ajokoiran korvat![/QUOTE]

Ne rintsikat on aivan mahtavat, eikä roiku!

"diu"
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29233879:
Mua kans kiinnostas.
Hyvä tuote myy ilman älyvapaata ostos-tv-mainostamista.

Ja aloituksen kysymykseen: tiedän pari ihmistä jotka ovat ostos-tv:stä hankkineet useampiakin tavaroita. Itsekin haukkuvat ostokset lyttyyn mutta silti ostavat lisää. Ovat hieman yksinkertaisia ja pakkomielteistä ostoskäyttäytymistä: koko ajan pitää hankkia jotain uutta, vaikka velaksi ja ostoksia ei harkita yhtään, toimitaan hetken mielijohteesta.

[QUOTE="diu";29233905]Hyvä tuote myy ilman älyvapaata ostos-tv-mainostamista.

Ja aloituksen kysymykseen: tiedän pari ihmistä jotka ovat ostos-tv:stä hankkineet useampiakin tavaroita. Itsekin haukkuvat ostokset lyttyyn mutta silti ostavat lisää. Ovat hieman yksinkertaisia ja pakkomielteistä ostoskäyttäytymistä: koko ajan pitää hankkia jotain uutta, vaikka velaksi ja ostoksia ei harkita yhtään, toimitaan hetken mielijohteesta.[/QUOTE]

joo joo. nyt vaan mietittiin että tekiskö tollasella oikeesti mitään.

Mä en, entistä naapuria lukuunottamatta ole tavannut ketään jolla näitä tuotteita on. Se tilas aina niitä kuntolaitteita jotka lupaavat kuun taivaalta. Ei tullu 160kg naiselle six packia vaikka kuinka sen härvelin kanssa rynkytti.

Monestihan näistä tuotteita tehdään markettiversioita, en tiedä ostaako niitäkään kukaan.

Mä en oo ostanut ostos-tv:stä, mutta oon ostanut sielläkin myytävän Zumba dvd:n ja kyllä mä sen tahdissa zumbailen.

Haluisin myös sen vihannesleikkurin (jos ois ylimääräistä rahaa ja ylimääräistä kaappitilaa). En mä juuri koskaan varmaan edes tarvisi sitä, mutta joku siinä kiehtoo :D

[QUOTE="diu";29234102]Samanlaista kamaa, mm. noita pannuja myydään muuallakin kuin ostos-tv:ssä ja paljon halvemmalla (ei se tv-mainostaminen tosiaankaan ilmaista ole...)[/QUOTE]

kerroppas että missä mainittuja pannuja myydään muualla.

"ninni"
ai ostaako kukaan, no mun mummo ainakin. joku aromipesähaudutin on ainaki käytössä ja hyvää puuroa sillä tekee. lupas testamentata sen mulle. no mä en riisipuuroa osaa edes tehdä että se siitä

Meinasin tilata sellaisen monipuolisen leikkurin, miehelle remonttikaveriksi. mikälie olikin sen vempeleen nimi.
Aloin jo oikeasti tilaamaan, mutta siihen hintaan ei sisältynytkään alv. Päätin, että perskeles, enpä ostakaan, kun niin johtivat mainoksessa harhaan. Eipä siellä mistään alv:sta puhuttu. :mad:

Yhteistyössä