Onko kukaan täällä ostanut noista mitään? Eikö ne tuotteet ole ihan roskaa? Tosin olen käsittänyt, että Jenkeissä noista ostetaan paljonkin tavaraa.
Mua kans kiinnostas.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29233877:näin tänään sen paistinpannumainoksen. kiinnostais tietää että onko se oikeesti niin hyvä kun kehuvat.
ei tarvii sentään teititellä.Eiköhän teidän miesten kannata tilata sellaset pannut kimpassa
Hyvä tuote myy ilman älyvapaata ostos-tv-mainostamista.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29233879:Mua kans kiinnostas.
Ai :O oon luullu, et se on mies??Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29233902:ei tarvii sentään teititellä.
vätti on tietääkseni nainen.
Eikö siihen oikeesti tartu mikään pintaan?On se aika hyvä, sain sellasen joululahjaksi, mutta ei siitä kaikki ihan paperilla pyyhkimällä lähde. Jos ruskistaa jotain joutuu tiskaamaan. Muuten se on meillä paljon käytetty ja pysynyt ihan uuden veroisena.
Keraamisia pannuja saa varmaan jokaisesta marketista. Kannattaa vähän googlailla kokemuksia tuosta ostostv:n pannusta. Ei ole erityisen kehuttu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29234151:kerroppas että missä mainittuja pannuja myydään muualla.