Ostaako joku mies oikeesti naisten käytettyjä pikkareita yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä!

Vieras
Istuttiin eilen iltaa kaveriporukalla ja siinä sitten tuli moinen puheeksi.. jäi oikein vaivaamaan että ostaako oikeesti??? ja käytettyjä tamponeja??? YÖKS!! käytettyjä siteitä yms.. Miten ne sellaset postittelee???

Kyllä varmaan ja postitushan hoituis kätevästi vaikka siten, että laittais käytetyt vermeet minigrip-oussiin ja sitten se pussukka kirjekuoreen...tosin en ole kuullut koskaan että joku haluaa käytettyjä siteitä tai tampooneja. Mutta huvinsa kullakin :laugh:

Eiks täällä ollut taannoin joku joka myikin niitä pikkareitaan? Paljonkohan niistä sais kipale ;) En kyllä tiedä kuinka maksut ja postitukset onnistuu anonyymisti.....

Mä tasan tarkkaan pyytäisin jostain pikkareistani jos ikinä alentuisin myymään) ainakin sen 100e.

Miten Pure Dynamite hoiti oikeen maksut yms anonyymisti? Mahrotonta! Ja paljon pyysit rahaa pikkareistas..

Alkuperäinen kirjoittaja No voi ermu:
Mä tasan tarkkaan pyytäisin jostain pikkareistani jos ikinä alentuisin myymään) ainakin sen 100e.

Miten Pure Dynamite hoiti oikeen maksut yms anonyymisti? Mahrotonta! Ja paljon pyysit rahaa pikkareistas..

Ihan tilille vaan tyyppi maksoi. Ei sen kummempaa. En silloin ollut itse suhteessa joten ei haitannut mitkään tuntemattomien maksut tilillä. Ei tarvinnut kellekään selitellä mitään.

Muistaakseni pyysin reilusti itse pikkareiden hintaa enemmän. En nyt tarkkaa summaa muista kun tapauksesta on aikaa pieni ikuisuus. Jotain nuoruuden kokeilua vaan oli..

Yhteistyössä