osittainen hoitovapaa ja uusi työsopimus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osittaine hoitis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osittaine hoitis

Vieras
Jään osittaiselle hoitovapaalle, kun palaan hoitovapaalta töihin. Minulla on vakituinen kokoaikainen pam:n alaisuudessa oleva työ. Esimies sanoi, et mulle kirjotetaan uusi sopimus nyt. Mitähän sille vanhalle tapahtuu -astuuko taas voimaan kun lopetan 30h/vko työt. Sana UUSI SOPIMUS kuulostaa siltä, et vanhaa ei enää ole olemassakaan.
Mitenkähän tämä homma menee -kokemuksia?!!!

Mä en ole hoitoalalla, mutta Pamin tessillä kuitenkin, eikä mulle mitään uutta sopimusta tehty. Työaikaa vain lyhennetään siihen 30 tuntiin. Pomon nimi Kelan paperiin ja se oli siinä.

Siis käytäntö on, et kelasta paperi ja siihen vaan työnantajan puumerkki!!????Mitähän tämä höpinä uudesta sopimuksesta oikein on...
HEI KAIKKI osittaiset hoitovapaalaiset -siis kelan paperillako homma vaan hoidetaan???

En mä täyttänyt ees mitään kelan paperia, kun en ole kelalta sitä osittaisen hoidon tukea hakemassakaan. Täytin vaan työnantajan lomakkeen, saman, jolla hain äitiyslomaa ja hoitovapata. Ei mitään uusia sopimuksia kirjoitettu.

Olen ollut osittaisella hoitovapalla ja täytin lomakkeen, josta esimies käytti nimikettä uusi työsopimus. Se päivättiin sille ajalle, jolla tuolla vapaalla olin. Oleellisin syy, miksi sen täytin, että siitä kävi ilmi se 30 h viikkotyöaika ja vein siitä kopion Kelaan saadakseni sieltä tukea.
Uutta työsopimusta ei kirjoitettu osittaisen hoitovapaan pääteeksi, sillä se olen vakituisessa toimessa.

Yhteistyössä