OSATAANKO kelassa laskea ollenkaan??????????????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
vittu nyt vituttaa yli kaiken..mulla oli takasin maksuvelkaa sinne..no minä maksoin sitä 3kksinne 20e pois kun ei ollut tuloja isoomin,menintyömarkkina jutulla töihin ja lakkasivat mitään ilmottamatta ottamasta sitä..no lokakuussa tuli perintäkirje et 196e jälkellä..
Maksoin loka.marras ja joulukuussa 180e sitä..tässä kuussa ottavat lapsilisista 120e :o lisää ja soitin et mitä vittua et kattokaas nyt uudemman kerran et jää jotain 16e..joo ei jää se nainen sano et viekin pitää maksaa ettei toi riitä.Minä tivaan et mitä vittua jos alku summa on 251 ni te vaaditte multa lisää,onko siinä korkoja häh???
saas nähdä kehu soittavansa mulle kohta...eli ensjuhannuksena :headwall: :headwall: :headwall:

Hmm.. ymmärsinkö oikein, että siinä oli kuukausia välissä, jolloin eivät "ottaneet" lyhennystä ollenkaan?
Etkö yhtään ihmetellyt? Luulitko, että ovat unohtaneet?

Meilläkin mies maksaa opintotukia takaisin (tulorajat ylittyneet joskus vuonna miekka ja kivi) joka kuukausi :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hmm.. ymmärsinkö oikein, että siinä oli kuukausia välissä, jolloin eivät "ottaneet" lyhennystä ollenkaan?
Etkö yhtään ihmetellyt? Luulitko, että ovat unohtaneet?

Meilläkin mies maksaa opintotukia takaisin (tulorajat ylittyneet joskus vuonna miekka ja kivi) joka kuukausi :|
en itse asias huomannut kun ei mitään lappuja tullut,vaikka otettu niin ei aikasemminkaan tullut ja mun summa mikä tuli tilille vaihteli kun sain sen 8e päivältä päälle siihen...
Soitti kelasta takasin just..Joo siellä oli joku käsittelijä säätänyt omiaan ja palauttavat ensiviikolla liikaaotetun takasin.Sanoi jos en olis soittanu olisivat perineet huhtikuulle asti :o ..kyllä toi 120e mun tuloilla on vähän liian iso takasin maksu juttu et sillä soitin sinne ONNEKS..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös kela ota reippaasti korkoa jos takaisin joutuu tukia maksamaan maksukeihoituksen kera. Jos ite huomaa saaneensa liikaa tukia niin ei korkoa.

ei ne ota korkota.mä kysyin sitä tossa äsken et onko tää jotain korkoo mitä te otatte näin paljon takasin kun ei mee mun jakeluun noi summat et maksan teille 400 yli takasin 250e sijaan..

Yhteistyössä