[QUOTE="akka";27030589]Fakta on se ettei sossuja kiinnosta kuin lastensuojeluilmoituksen tehnyt vanhempi, sen sanaan uskotaan kun raamattuun ja se josta ilmotus on tehty saa juosta selittelemässä tekemisiänsä ja sen luona käydään kotikäynneillä ja ihan sama mitä se tai lapset kertoo siitä ilmoituksen tekijästä niin kukaan ei usko eikä kuuntele.
Kun mä erosin mun exä vainos mua 7 vuotta eron jälkeen, tehtaili lastensuojeluilmoituksia jatkuvasti niin että me jouduttiin lastensuojeluasiakkaiksi.
Mulla oli näyttää tekstiviestit missä se huoritteli, uhkaili ja haukkui.
Lapset kertoi millasta on viikonloput isän luona, jatkuvasti isä kännissä, huusi, raivos, lapset ruokkimatta, ei sossuja kiinnostanu.
Ne ei edes suostunee katsomaan mun tallettamia uhkausviestejä, diakonissaa kiinnosti joka soitti lastensuojeluun ja vaati että lasten isälle valvotut tapaamiset että siellä on ihan karmeat olot.
Sossu totes että kun on riitatilanne päällä niin he suhtautuu varauksella mun sanomisiin.
Just. Exän sanomisiin ei suhtauduttu varauksella vaikka se tehtaili ilmoituksia vittuillakseen ja hankaloittaakseen mun elämääni.
Se vaurioitti kaikki mun lapset henkisesti.Niillä on pelkotiloja,paniikkihäiriöö sun muuta.
Kolme lapsista asuu jo omillaan ja kukaan niistä ei ole isänsä kanssa missään tekemisissä.Mun luona ne käy päivittäin. Kertonee myös jostain.[/QUOTE]
Lapsen oikeuksien sopimus lyhennettynä kohta 12:
Lapsella on oikeus ilmaista omat mielipiteensä kaikissa itseään koskevissa asioissa ja ne on otettava huomioon lapsen iän ja kehitystason mukaisesti.
Eikö 8-vuotiaan lapsen kertomuksien noteeraamatta jättäminen riko jo lapsen oikeuksien sopimusta?
Asia on todellakin tutkittava ja virkamiehet laitettava vastuuseen teoistaan (tässä SEKÄ kaikissa vastaavissa tapauksissa). Tämä olkoon surullinen ennakkotapaus:
Adressit.com - Allekirjoitukset - Yksikin 8-vuotias murhanuhri on liikaa