T Toimistotyöntekijä Vieras 09.09.2009 #1 Onko täällä osastosihteereitä paikalla? Millainen teillä on koulutus? Kiitos vastauksistanne
M mie Vieras 09.09.2009 #4 Mä oon käyny lähihoitajaksi ja sitten 10kk jakso sos ja terv.huollon osastosihteeriks.
T tiina Vieras 09.09.2009 #6 Minä olen osastosihteerinä valtiolla, yliopistossa. Ei varsinaista koulutusta, peruskoulupohja, oli sattuman kauppaa että tänne pääsin.
Minä olen osastosihteerinä valtiolla, yliopistossa. Ei varsinaista koulutusta, peruskoulupohja, oli sattuman kauppaa että tänne pääsin.
O o Vieras 09.09.2009 #7 Mä tiedän pari joilla ei terv. huollon koulutusta, sairaalassa ovat. En tiedä mikä koulutus heillä.
M mä oon Vieras 09.09.2009 #8 merkonomi ja lähihoitaja. kiva työ muuten tää,en vaihtais millään. sopivasti kiireinen et päivät menee nopeesti ja sairaalaympäristö on kyl kiehtova. oon siis keskussairaalassa.
merkonomi ja lähihoitaja. kiva työ muuten tää,en vaihtais millään. sopivasti kiireinen et päivät menee nopeesti ja sairaalaympäristö on kyl kiehtova. oon siis keskussairaalassa.