Osassa maata kaupat sunnuntaina poikkeusluvalla auki *otsikko muokattu*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/alennusmyynteihin-paasee-tampereella-myos-ensi-sunnuntaina/122508

Ainakin Stockmann, Anttila ja Sokos pitää sunnuntaina ovensa auki

Alkuperäinen kirjoittaja :
on monella muullakin paikkakunnalla!

Jeps, laitoin vaan niin ku aamulehdessä oli :D

mutta näin siis

Etelä-Suomen lääninhallitus on jo myöntänyt poikkeusluvan Helsinkiin, Espooseen, Vantaalle ja Kauniaisiin sekä Forssaan, Heinolaan, Hämeenlinnaan, Lahteen, Orimattilaan, Riihimäelle ja Hyvinkäälle. Näissä kaupungeissa kaupat voivat olla auki sunnuntaina kello 12 - 21.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ei taid amies ja poika lähteä ennen sunnuntaita reissuun vielä. Mä ootan kiltisti että saan miesväen anoppilaan ja lähen vasta sitten "nauttimaan" kauppojen antimista.

mä voisin lähteä seuraksi mutta shoppailu kahden lapsen kanssa ei niin taida kiinnostaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Ei taid amies ja poika lähteä ennen sunnuntaita reissuun vielä. Mä ootan kiltisti että saan miesväen anoppilaan ja lähen vasta sitten "nauttimaan" kauppojen antimista.

mä voisin lähteä seuraksi mutta shoppailu kahden lapsen kanssa ei niin taida kiinnostaa :whistle:

Eikun seuraks vaan. Kuhan mun ei tartte paimentaa yhtäkään ipanaa :D
Tosin mä varmaan lähinnä suuntaan kirjakauppaan ja sellasiin vastaaviin.

joo no mä aattelin tässä lähteä kauppoihin kunhan ukolla on iltahuki tai vapaata. että se saapi jäädä esikoisen kanssa kotio touhuamaan. eli rattaat mulla on jokatapauksessa mukana ja se rajoittaa aika reippaasti sitä mihin kauppoihin voi mennä :headwall:

joko sä kävit katsastamassa Aleksanterinkadun uuden lankakaupan, Lanka-idean?

joo no mä aattelin tässä lähteä kauppoihin kunhan ukolla on iltahuki tai vapaata. että se saapi jäädä esikoisen kanssa kotio touhuamaan. eli rattaat mulla on jokatapauksessa mukana ja se rajoittaa aika reippaasti sitä mihin kauppoihin voi mennä :headwall:

joko sä kävit katsastamassa Aleksanterinkadun uuden lankakaupan, Lanka-idean?

En oo käyny. Oot muuten jo toinen joka siitä puhuu :D Pakko sieläkin mennä käymään ja tuhlata kaikki rahat :snotty:
Ja sit mies taas kiittää :whistle:

Mutta jos sattuu ukkos iltavuoro sopivasti kun noi on reissussa niin ohan sielä kaupungilla kivempi käydä porukassa pyörähtämässä =)

millonkas ne herrat lähtee? ja kauanko on? oishan tuolla meinaan iltahukeja suurin osa viikosta... ite aattelin että pakko nyt perjantaina tai viikonloppuna käväistä pikaiseen ainakin kaupungilla.

millonkas ne herrat lähtee? ja kauanko on? oishan tuolla meinaan iltahukeja suurin osa viikosta... ite aattelin että pakko nyt perjantaina tai viikonloppuna käväistä pikaiseen ainakin kaupungilla.

Ei toi oo osannu vielä sanoa. ¨
Mä ilmottelen jahka toi ukko saa selkoa kuinka menevät.

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
lääninhallitus myönsi poikkeuluvan ensin itäsuomen läänin kauppialle. ryssiä on valtavasti tuolloin täällä idässä. sen jälkeen hakivat muut poikkeulupaa....

niitä oli tuolloin paljon. ja valtavasti oli suussas paskaa.

Yhteistyössä