Oikea ihminen
Niin tarkoitit varmaan, että ei kannata myydä laskulla luottotiedottomalle? Etkä sitä, että ikinä ei kannata myydä mitään luottotiedottomalle vaikka tämä maksaisi heti. Taloudellista toimintaa sekin on, että ostaa tuotteen ja maksaa sen heti. Siinä kohtaa ei myyvä osapuoli tiedä onko sillä toisella luottotiedot menneet vai ei. Kaikissa pienissä nettikaupoissa ei edes ole laskua vaihtoehtona.Osaatko kertoa, miksi nuo kaupat ovat niin ilkeitä, etteivät myy luottotiedottomalle, vaikka tämä on sinun mielestäsi "yhtä varma maksaja kuin muutkin urpot"?
Luottotiedoton ei välttämättä ole huono ihminen, mutta raha-asioitaan hän ei ole osannut hoitaa. Siksi mikä tahansa taloudellinen toiminta hänen kanssaan on tyhmä, turhaan otettu riski.
Jos luottotiedottomalle ei saisi ikinä koskaan mitään myydä, niin eihän silloin saisi edes kaupasta ruokaa.
Mä olen luottotiedoton, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö maksaisi velkojani pois ja maksaisi nykyisiä laskujani. Ottaa päähän tuollaiset typerät oletukset, että yksikään luottotiedoton ei ikinä koskaan maksa velkojaan pois. Mulla on ollut ulosotossa velkoja yli 20 000€, mutta nykyään summa on vähän yli 4000€ eli paljon olen maksanut pois. Mä haluan luottotiedot takaisin ja haluan, että palkasta jää enemmän käteen. Kalliit oppirahat ole maksanut enkä todellakaan kaipaa mitään päänaukomista, että muhun ei voi luottaa. Ei musta ulkopuoliset edes tiedä, että olen luottotiedoton koska ei se näy ulospäin. Olen ihan tavallinen perheellinen nainen joka on ihan yhtä pätevä ja luotettava työssään kuin muutkin.