Niin se menee aikuisiltakin.Taitais nuorilta suu mennä mutruun, jos oikeasti joutuisi tekemään jotain maailman pelastamiseksi.
Niin se menee aikuisiltakin.Taitais nuorilta suu mennä mutruun, jos oikeasti joutuisi tekemään jotain maailman pelastamiseksi.
Näin on.Taitais nuorilta suu mennä mutruun, jos oikeasti joutuisi tekemään jotain maailman pelastamiseksi.
Pärjään mainiosti ilman ebaytä ja nettikauppojen tilauksia. No hätä.Niin se menee aikuisiltakin.
Näin on.
Mutta on kivempi lakkoilla ja pistää pää puskaan. 95% näistä lakkoilijoista tukee materialistista maailmaa, jossa tuotteet tehdään kolmansissa maissa ilman huolenhäivää ilmastosta. Juuri viime viikolla jäin jumiin kiinalaiselle lentokentälle saatesumun vuoksi (ei voitu lentää huonon näkyvyyden vuoksi). Siinä sitä olis pikku pullamössöille nähtävää mitä heidän kulutushype aiheuttaa.
Tää on niin vitun naurettavaa pelleilyä.
Kyselin meidän koululaiselta (joka oli koulussa), että miten moni osallistui. Kertoi kaikkien lusmujen olleen poissa koulusta, syy kuin syy kelpaa, kunhan ei kouluun tarvitse mennä. Yksi poissaolijoista oli kuulema osallistunut mielenosoitukseen ja toinen oli käynyt ennen koulun alkua (tänään oli myöhäinen aamu).Jättihän ne tänään koulun väliin.
Oikeasti moni nuori välttelee lihatuotteita esim
Älähän yleistä.Ei osallistu, kiinnostaa enemmän tehdä niitä konkreettisia ympäristötekoja, kuin osoittaa mieltä siitä ylemmyydentunnoissa. Nämä kovaäänisistä ”ympäristöihmiset” jotka ovat lähes poikkeuksetta niitä jotka matkustelevat, syövät muualta tuotuja kasviksia, ostavat kangaskasseja, pitävät lemmikkiä ja jaksavat sitten paheksua jotain kotimaista lihaa.
No en nyt tiedä, kuinka järkevää on kritisoida itse lentäessään toisia saastuttamisesta.Näin on.
Mutta on kivempi lakkoilla ja pistää pää puskaan. 95% näistä lakkoilijoista tukee materialistista maailmaa, jossa tuotteet tehdään kolmansissa maissa ilman huolenhäivää ilmastosta. Juuri viime viikolla jäin jumiin kiinalaiselle lentokentälle saatesumun vuoksi (ei voitu lentää huonon näkyvyyden vuoksi). Siinä sitä olis pikku pullamössöille nähtävää mitä heidän kulutushype aiheuttaa.
No nyt puhutaan lapsista.Ei osallistu, kiinnostaa enemmän tehdä niitä konkreettisia ympäristötekoja, kuin osoittaa mieltä siitä ylemmyydentunnoissa. Nämä kovaäänisistä ”ympäristöihmiset” jotka ovat lähes poikkeuksetta niitä jotka matkustelevat, syövät muualta tuotuja kasviksia, ostavat kangaskasseja, pitävät lemmikkiä ja jaksavat sitten paheksua jotain kotimaista lihaa.
Mä en tekopyhänä lakkoilekaan.No en nyt tiedä, kuinka järkevää on kritisoida itse lentäessään toisia saastuttamisesta.
No niille lapsille voisi vaikka opettaa miten v**u enemmän niiden pelkkä vaatekaapin sisällön valmistaminen ja roudaaminem toiselta puolelta maapalloa saastuttaa. Kuin se että isi ajaa Suomessa bensa-autolla, tai että äiti ostaa kotimaista lihaa.No nyt puhutaan lapsista.
Toki saattavat hiukan epärealistisia olla, mutta se tuon ikäisille suotakoon.
.... auttais suakin maailman realiteetien näkeminem.No en nyt tiedä, kuinka järkevää on kritisoida itse lentäessään toisia saastuttamisesta.
No niille lapsille voisi vaikka opettaa miten v**u enemmän niiden pelkkä vaatekaapin sisällön valmistaminen ja roudaaminem toiselta puolelta maapalloa saastuttaa. Kuin se että isi ajaa Suomessa bensa-autolla, tai että äiti ostaa kotimaista lihaa.
Huvittavinta on nämä vegaanit jotka vetää prosessoitua "lihakorviketta" tajuamatta se tuotannon saatuttavuutta (puhumattakaan ruuan laadusta).
Niin. No eikös se vähän niin kun ole tällaisten päivien tarkoitus, että niitä asioita lapsille opetetaan.No niille lapsille voisi vaikka opettaa miten v**u enemmän niiden pelkkä vaatekaapin sisällön valmistaminen ja roudaaminem toiselta puolelta maapalloa saastuttaa. Kuin se että isi ajaa Suomessa bensa-autolla, tai että äiti ostaa kotimaista lihaa.
Huvittavinta on nämä vegaanit jotka vetää prosessoitua "lihakorviketta" tajuamatta se tuotannon saatuttavuutta (puhumattakaan ruuan laadusta).
Eiköhän mulla ole realiteetit aika hyvin hanskassa. Ja juuri siksi olen iloinen siitä, jos nuoret saadaan innostumaan luonnon suojelusta..... auttais suakin maailman realiteetien näkeminem.
Ei niille mitään opeteta.Niin. No eikös se vähän niin kun ole tällaisten päivien tarkoitus, että niitä asioita lapsille opetetaan.
Olet siis käynyt Intiassa ja Kiinassa??Eiköhän mulla ole realiteetit aika hyvin hanskassa. Ja juuri siksi olen iloinen siitä, jos nuoret saadaan innostumaan luonnon suojelusta.
Vanhat, fakkiutuneet änkyrät nyt tekevät mitä tekevät, mutta hyvä jos uusi sukupolvi on fiksumpi.
Etkä siis osta mitään tuotteita jotka on tehty maissa jotka viis veisaa luonnosta? Jätä Espanjan hedelmät kauppaan, koska tiedostat myrkkyjen määrän mitä he tuotannossa käyttää? Et käytä kosmetiikkaa joka sisältää rutosti mikromuoveja (puhumattakaan vaatteista)??Eiköhän mulla ole realiteetit aika hyvin hanskassa. Ja juuri siksi olen iloinen siitä, jos nuoret saadaan innostumaan luonnon suojelusta.
Vanhat, fakkiutuneet änkyrät nyt tekevät mitä tekevät, mutta hyvä jos uusi sukupolvi on fiksumpi.
Ja sinä vaan lentelet siellä hyvällä omatunnollaNäin on.
Mä en lakkoilekaan.Ja sinä vaan lentelet siellä hyvällä omatunnolla
Onneksi lehmien rehu kasvatetaan täällä SuomessaJa nää vegaani pöpit. Voi apua. Ruoka raahataan pöytään toiselta puolelta maapalloa...