Osallistutteko Hetero pride marssiin lauantaina?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä on suomalaisella miehellä (huom! yleistys!!) vaikeaa: ensin naiset ovat vaatineet tasa-arvoa toisin sanoen heille kuuluvia oikeuksia, homoseksuaalit haluavat samat ihmisarvot kuin muutkin ja kaiken kukkuraksi maahamme "virtaa" maahanmuuttajia..

Suomipoika puolustaa nyt kiivaasti oikeuksiaan, mutta.. ihmettelen vain, mitä oikeuksia tässä yhteiskunnan "mullistuksessa" heiltä on viety pois. Se ei ole minulle vielä selvinnyt.

Kyllä terveen itsetunnon täytyy muuhun perustua tai sen puute johtua muusta kuin edellä mainituista yhteiskunnan muutoksista. Näin sitä tietysti luulisi.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004571]Eikun työkaverit, sinä voit leikkiä niillä mielikuvitus kavereilla :LOL: Kirjoita vielä jotain. On muuten aika tylsää täällä :LOL:[/QUOTE]

Kirjoitin jo, varo, se saattaa kirpaista ;)

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004613]Ei kaikki ole työttömiä vaikka sinä olet, luuseri :LOL:[/QUOTE]

Sitähän sinä jaksat täällä jankuttaa, 24/7. Kerronpa sinulle: sitä ei lasketa työnteoksi ;)

"huoh"
Hieno juttu, todella sääli vain että hankkeen puuhamiehenä on kaveri jonka älykkyys ja kommunikointitaidot vaikuttavat kommenteistaan päätellen olevan perus kotihoidontukea nauttivan palstamamman tasoa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004618]Sitähän sinä jaksat täällä jankuttaa, 24/7. Kerronpa sinulle: sitä ei lasketa työnteoksi ;)[/QUOTE]

Meillä lasketaan työnteoksi kun ollaan työpaikalla. Sitäkään sinä et tajunnut :LOL:

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004409]Omaa mieltään saa olla ja onhan se ihan hyvä muistuttaa että kaikki ei ole homoja, heterot ne maata pystössä pitää, ei homot. :)[/QUOTE]

Ai ihanko on ihmisiä kenellä on vaarassa unohtua, että heteroitakin on olemassa? Vaikka noin 90% ihmisistä on heteroita? Koostuuko sinun ystäväpiirisi vain homoista vai miten olet yhtäkkiä törmännyt tällaiseen vaaraan, että unohdetaan heteroiden olemassaolo?

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004409]Omaa mieltään saa olla ja onhan se ihan hyvä muistuttaa että kaikki ei ole homoja, heterot ne maata pystössä pitää, ei homot. :)[/QUOTE]

No johan on huonoissa kantimissa joidenkin elämä - eikö se muuten näy päälle, että on hetero kuin järjestämällä paraati? :D

-.-
[QUOTE="vieras";29004497]Onhan niitä, luulisi sinun tietävän että homoja pidettiin mielisairaina 1980 luvulle asti.[/QUOTE]

Joo ja aidsia pidettiin ennen pelkkänä homojen tautina ;) Mutta niinpä vaan on hyvin levinnyt myös heteroiden keskuudessa.

Moni asia on muuttunut tähän päivään mennessä koska asioita on tutkittu. Joten enpä enää eläisi sen tiedon mukaan mikä on ollut joskus montakymmentä vuotta sitten ;)

Mollitus1974
Olen hetero, eikä minun tarvitse pitää meteliä itsestäni, jotta minut ja perheeni otettaisi huomioon ja saisin samat ihmisoikeudet kuin muutkin suomalaiset. Minun ei tarvitse, koska minulla on ne kaikki. Kun menen jonnekin, kaikki olettavat minun olevan hetero ja lapsillani olevan isä. Minun ei tarvitse sanoa, että "ei mulla ole miestä, vaan vaimo" tmv, ja miettiä onko turvallista kertoa tämä tai sähähtääkö joku paikallaolijoista jotakin ilkeää perhemuodostani tai parisuhteestani. Minun ei työpaikallani tarvitse miettiä, voinko ja saanko puhua puolisostani ja esim. kesälomatekemisistä perheeni kanssa. Minun ei tarvitse pelätä, että joku huudahtaa, että mitä sä nyt korostat sun seksuaalista suuntautumistasi kertomalla lomastanne Tanskassa.

Minun ei tarvinnut meittiä, voinko mennä naimisiin rakastamani ihmisen kanssa. Minun ei tarvinnut pelätä, että miten sukuni ja lähipiirini suhtautuvat puolisoni sukupuoleen. Mieheni persoonana ei ehkä miellytä kaikkia, mutta se ei johdu hänen sukupuolestaan. Minun ei ole tarvinnut miettiä saanko luvan perustaa perheen. Tokikaan ei ollut itsestään selvää, saadaanko lapsia edes alulle, mutta se on ollut edes vaihtoehtona eikä onneksi superkalliisiin hoitoihin ole tarvinnut mennä. Heteroiden ei ole tarvinnut pohtia vuosien varrella antaako laki oikeuden lapsen hankintaan ja myöntääkö laki vanhemman oikeudet lapsen tosiasiallisille vanhemmille. Olen tosi etuoikeutettu siinä, että on ollut aivan itsestäänselvyys kaikille, että me pariskuntana olemme oikeutettuja perustamaan perheen ja toimimaan näiden lasten vanhempina. Kukaan ei ole kyseenalaistanut sitä. Eikä kukaan hetero oleta, että heidän perhesuunnitteluaan kyseenalaistetaan, jos he vaan vaikuttavat kypsiltä aikuisilta, joilla on asiat kunnossa, eikä esim, päihdeongelmia tmv. Vaikka asiat eivät olisi yhtään kunnossa, saavat heteroparit saattaa lapsia tähän maailmaan. Kun ne lapset otetaan huostaan, ei niitä anneta kahden naisen tai miehen perheeseen (joita on koulutettuna sijais- ja tukivanhemmiksi iso läjä valmiina auttamaan), vaan säilötään mieluummin laitokseen, kunnes joku heteropari huolii heidän, jos huolii.

Lasteni ei ole tarvinnut kuulla vieraiden ihmisten haukkuvan heidän perhemuotoaan. Lapsilleni on itsestäänselvyys, että lauluissa, kirjoissa ja tv-ohjelmissa vilisee 99 prosenttisesti yhden äidin ja yhden isän perheitä, sellaisia kuin heillä. Heidän ei ole tarvinnut ihmetellä, miksi kukaan ei paina kirjoja tai tee lauluja heidän perheensä kaltaisesta perheestä. Heille vilisee samaistumiskohteita aivan kaikkialla. Lapsilleni ei näin hiljaisen passiivisesti viestitetä, että sinun perheesi on outo ja vääränlainen.

Mun ei ole tarvinnut pelätä työhaastattelussa, että jos työnantaja googlettaa minut ja löytää nimeni jonkun homoyhdistysken vanhoista hallitustiedoista, enkä siksi saa työtä, vaikka hakijoista pätevin tai ainoa hakija olisinkin. Minun ei tarvitse pelätä kertoa puolisoni sukupuolesta työhaastatteluissa, eikä missään. Ei tule mieleenkään kertoessani, että joku katsoisi minua vinoon, sanoisi jotain rumaa, kieltäytyisi yhteistyöstä tai häipyisi paikalta parisuhteestani kuultuaan. Minun ei ole tarvinnut saada poliisilta kirjettä, jossa kerrotaan minun nimeni löytyneen uusnatsien tai muun äärioikeiston tappolistalta.

Minun perheen ei ole ikinä tarvinnut pelätä naapurien, yhteiskunnan tai minkään ryhmän vainoa perhettäni kohtaan. Jos minusta tehdään lehtijuttu, oli se sitten perheenä, työntekijänä tai mistä vaan aiheesta, niin kukaa ei kirjoita tekstiin "hetero". Minun seksuaalista suuntautumista ei käytetä minun määrittelijänä. Minut otetaan vastaan ja nähdään muunakin kuin heterona.

Minä en pelkää, että ihmisiä yhdenvertaistavat lait veisivät minulta mitään. Näen, että tämä maa on parempi paikka minunkin perheelleni, jos se vähentää laeilla ja muilla toimillaan kaikenlaista syrjintää ja eriarvoisuutta. Jos naisparit ja miesparit menevät naimisiin, ei minun avioliittoni mitätöidy tai muutu mitenkään vähemmän arvokkaaksi, päinvastoin.

Minulla on kaikki Suomen oikeudet olla olemassa ja olla tässä parisuhteessa ja perheessä. Tämä on aina ollut heteroiden yhteiskunta ja on sitä yhä. Heteroille kaikki on itsestäänselvää. Meidän ei tarvitse huutaa, että huomatkaa ja ottakaa meidätkin huomioon, koska niin tehdään jo kaikkialla. Ei ole mitään lakia, jossa homoilla tai lesboilla olisi minua enemmän oikeuksia, minulla sitä vastoin on heitä enemmän oikeuksia, myös ihmisoikeuksia. Mä olen tän yhteiskunnan mielestä parempi ja oikeanlaisempi kansalainen kuin saman kadun naissuhteessa elävä äiti.

"Uskovainen"
En todellakaan! Se ei ole valinnainen asia syntyykö homoksi vai heteroksi. Media ei ketään pakota suvaitsemaan homoja eikä kenenkään ydinperhe ole vaarassa homojen takia. Homous ei myöskään tartu esim. homosta opettajasta.

Hetero
Homous on nyt kumminkin luonnon vastaista, sanotte mitä tahansa! Vai oletteko nähneet esim. kahden uroksen tekevän pesää missään eläin lajissa? Ja se että sitä tulee joka kanavalta silloin kun lapset katsoo telkkaria on sairasta! Itse olen esim kertonut lapsilleni että tuo on sairasta ja luonnon vastaista, älä katso yök! Ja meinaan osallistua jos vaan ehdin paikalle!

Lemmy ei oo homo
Homous on nyt kumminkin luonnon vastaista, sanotte mitä tahansa! Vai oletteko nähneet esim. kahden uroksen tekevän pesää missään eläin lajissa? .. ja plah, plah, plah

Just näin. Ja myös silmälastit ovat luonnonvastaisia. Vai onko metsässä tullut vastaan silmälasipäistä hirveä? Ei varmaan.

Lisäksi haluan muistuttaa, että homot vie meidän naiset ja työpaikat.

ps. Homoseksuaalisuus – Wikipedia

"Homoseksuaalista käyttäytymistä on havaittu noin 1 500 lajilla, joista 500:lla se on hyvin dokumentoitua"

??
Homous on nyt kumminkin luonnon vastaista, sanotte mitä tahansa! Vai oletteko nähneet esim. kahden uroksen tekevän pesää missään eläin lajissa? Ja se että sitä tulee joka kanavalta silloin kun lapset katsoo telkkaria on sairasta! Itse olen esim kertonut lapsilleni että tuo on sairasta ja luonnon vastaista, älä katso yök! Ja meinaan osallistua jos vaan ehdin paikalle!
Tätä mä en ymmärrä. Itsellä voi olla mielipiteitä mutta miksi ei anneta lapsen kehittää omiaan?

Monissa eläimissä on muuten havaittu homoseksuaalisuutta.

Yhteistyössä