Osallistutteko Hetero pride marssiin lauantaina?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jani Salomaa järjestää Hetero Priden, koska ”media pakottaa kaikki suvaitsemaan seksuaalivähemmistöjä”
Yleinen Tänään, klo 10:50 Aurora Rämö

Jani Salomaa on huolissaan homosaatiosta: media pakottaa kaikki suvaitsemaan seksuaalivähemmistöjä eikä heteroiden oikeuksista tai perinteisistä perhearvoista välitetä. Nyt ydinperheen puolustaja kertoo, miksi hän järjestää Hetero Priden.

Tämän viikon lauantaina järjestetään tapahtuma, joka ajaa länsi*maisten heteroiden oikeuksia. Moni on kuvitellut, ettei etu*oikeutetumpaa ryhmää olekaan. Jani Salomaa järjestää Hetero Priden, koska ”media pakottaa kaikki suvaitsemaan seksuaalivähemmistöjä" — Nyt | HS

piippp
[QUOTE="vieras";29004437]Mikäs into se on nykyään kannattaa niin kovasti homoja, eikö heterot ole enää ihmis arvoista sakkia kun kuulostaa siltä että vain homot on jotain?[/QUOTE]

Tuskinpa kyse on "homojen kannattamisesta" vaan kaikille ihmisille kuuluvan ihmisarvon kannattamisesta.

Ainakaan mulle ei ole koskaan tullut vastaan sellaista ilmiötä että homoja kannatetaan ja heteroita ei sen vuoksi pidetä ihmisarvoisena porukkana. Päinvastaista kyllä on tullut vastaan.

No en todellakaan. Täysin turhimmasta päästä koko marssi. Huumorintajuisena itteäni kyllä pidän, mut en jaksaisi edes huumorimielessä olla moisilla marsseilla. Marssittais mieluummin näitä jatkuvia irtisanomisia vastaan tai sitä et ensin irtisanotaan ja sit pitäisi mennä työttömänä tekemään työt ilman palkkaa.

"vieras"
Tuskinpa kyse on "homojen kannattamisesta" vaan kaikille ihmisille kuuluvan ihmisarvon kannattamisesta.

Ainakaan mulle ei ole koskaan tullut vastaan sellaista ilmiötä että homoja kannatetaan ja heteroita ei sen vuoksi pidetä ihmisarvoisena porukkana. Päinvastaista kyllä on tullut vastaan.
Ainakin tällä palstalla suorastaan ylistetään homoja, kaikien keinoin, mitään negatiivista ei kukaan koskaan löydä homoista ja homojen oikeuksia ajetaan enemmän kuin omia oikeuksia kannatetaan. Ei se ole tervettä sekään.

-.-
Voi ei.. mulla on mennyt nyt aivan ohi tämä, että mun pitäisi heterona olla katkera kun homoja suositaan :D

Ei, mun mielestä homojen oikeudet ei ole pois heteroilta mitenkään. Ja mä koen tämän puhutun homomyönteisyyden vain niin, että täällä pyritään siihen että homotkin on ihmisiä.

piipp
[QUOTE="vieras";29004462]Ainakin tällä palstalla suorastaan ylistetään homoja, kaikien keinoin, mitään negatiivista ei kukaan koskaan löydä homoista ja homojen oikeuksia ajetaan enemmän kuin omia oikeuksia kannatetaan. Ei se ole tervettä sekään.[/QUOTE]

Siinä voi taustalla olla sekin, että homoilla on usein taustalla järkyttävää kiusaamista ja syrjimistä kouluiästä lähtien, joillakin lähiomaiset ovat hylänneet ja moni on tehnyt itsemurhan, lisäksi kadulla kulkiessaan saa pelätä tulevansa hakatuksi.

Mutta olet oikeassa siinä, että ei ei heitäkään saa suosia sen enempää kuin heteroitakaan.

"vieras"
Voi ei.. mulla on mennyt nyt aivan ohi tämä, että mun pitäisi heterona olla katkera kun homoja suositaan :D

Ei, mun mielestä homojen oikeudet ei ole pois heteroilta mitenkään. Ja mä koen tämän puhutun homomyönteisyyden vain niin, että täällä pyritään siihen että homotkin on ihmisiä.
Mikään tutkimus ei ole kuitenkaan osoittanut että homot olisi järjeltään terveen kirjoissa :D

"Miisku"
Mun mielestä tuo hetero pride on täysin naurettava ajatus. Kun kuulin siitä ensimmäisen kerran luulin sitä ihan oikeasti vitsiksi ja järkytyin kun tajusin, että järjästäjät on ihan tosissaan. No onhan se kiva, että on jotain puuhaa.

-.-
[QUOTE="vieras";29004475]Mikään tutkimus ei ole kuitenkaan osoittanut että homot olisi järjeltään terveen kirjoissa :D[/QUOTE]

Onko sitten joku tutkimus jossa osoitetaan että he eivät olisi?

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004437]Mikäs into se on nykyään kannattaa niin kovasti homoja, eikö heterot ole enää ihmis arvoista sakkia kun kuulostaa siltä että vain homot on jotain?[/QUOTE]

Ihmisrvot eivät ole mikään kannatuskysymys. Ihmisarvot kuuluvat kaikille, myös idiooteille.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004475]Mikään tutkimus ei ole kuitenkaan osoittanut että homot olisi järjeltään terveen kirjoissa :D[/QUOTE]

:LOL:

Kyllä me työporukan kanssa naurettiin tälle kommentille :LOL:

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004507]:LOL:

Kyllä me työporukan kanssa naurettiin tälle kommentille :LOL:[/QUOTE]

Taitaa olla aika homo työpaikka :)
Kolmisen vuotta sitten homoseksuaalisuudesta eheytynyt Kari Marttinen muistelee, kuinka oli tuhlannut elämäänsä ja elänyt oikeastaan räävittömällä ja häpeällisellä tavalla. Mikään ei ollut puhdasta tai pyhää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004518]Taitaa olla aika homo työpaikka :)
Kolmisen vuotta sitten homoseksuaalisuudesta eheytynyt Kari Marttinen muistelee, kuinka oli tuhlannut elämäänsä ja elänyt oikeastaan räävittömällä ja häpeällisellä tavalla. Mikään ei ollut puhdasta tai pyhää.[/QUOTE]

Ai hurja, kun murjaisit kommentin :D

Mikä on pyhää tai puhdasta? Sinäkö? En usko ;)

"vieras"
[QUOTE="vieras";29004557]Sinä ja mielikuvituskaverisi vai :D[/QUOTE]

Eikun työkaverit, sinä voit leikkiä niillä mielikuvitus kavereilla :LOL: Kirjoita vielä jotain. On muuten aika tylsää täällä :LOL:

Yhteistyössä