Osallistukaa operaatio joulun lapseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
www.patmos.fi
Itse kävin sivuilla ja itku tuli oikein kunnolla kun katselin videota missä avustuksia viedään perille...
Ajattelin sitten minäkin laittaa korren kekoon...
Apu menee perille varmasti..

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja joulumieli:
ei vaan, mistä sinä tiedät suomalaiset avuntarvitsijat.. =)

No olen aikaisemmin antanut hyvä joulumieli-keräykseen, luotan että se on tänäkin vuonna.

OK! Minulle jäi vain kuva, missä äiti pitää pientä vauvaa melkeimpä perunasäkkiin käärittynä.. niillä ei vain ole yhtikäs mitään... niisk...
Hyvä auttaa jotain, jos itsellä on siihen "varaa"

Tuolla sivuilla on sellainen hieno kaavio jossa esitetään minkälainen siivu lahjoituksista mihinkin menee.
Olisi vaan kiinnostavaa tietää kuinka suuri osa rahoista menee koko organisaation pyörittämiseen. Taitaa nimittäin olla pienen pieni murto-osa mikä ihan oikeasti ja konkreettisesti menee avun tarvitsijalle.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Tuolla sivuilla on sellainen hieno kaavio jossa esitetään minkälainen siivu lahjoituksista mihinkin menee.
Olisi vaan kiinnostavaa tietää kuinka suuri osa rahoista menee koko organisaation pyörittämiseen. Taitaa nimittäin olla pienen pieni murto-osa mikä ihan oikeasti ja konkreettisesti menee avun tarvitsijalle.

Rahasta en tiedä, mut vaatteet menee.

Olen osallistunut tuohon keräykseen jo monena vuonna. Lapsistakin on mukavaa tehdä noita paketteja. Sekä viime että tänä vuonna laitoimme 6 pakettia, joka ikäryhmälle yksi sekä tytölle että pojalle. Olen myös aina laittanut muutaman euron kuljetuskustannuksiin. meidän paikkakunnalla ei ole tuota hyvä joulumieli -keräystä, mielelläni siihenkin lahjoilla osallistuisin.

Olisi vaan kiinnostavaa tietää kuinka suuri osa rahoista menee koko organisaation pyörittämiseen.
Niin, tuskinpa organisaation pomo on kiinnostunut rikkinäisistä ja tahraisista releistä mutta selvällä rahalla saa vaikkapa pränikän silkkikravatin ja uudet talvirenkaat alumiinivanteineen omaan autoon.

Olisi vaan kiinnostavaa tietää kuinka suuri osa rahoista menee koko organisaation pyörittämiseen.
Niin, tuskinpa organisaation pomo on kiinnostunut rikkinäisistä ja tahraisista releistä mutta selvällä rahalla saa vaikkapa pränikän silkkikravatin ja uudet talvirenkaat alumiinivanteineen omaan autoon.

niin, siis pieniä vaatteita niitä tarvitseville =)
ja ei niille ihan lumppuja saa antaa kun ainoot mitä omistaa on ne vaatteet...niisk

Ei saa olla niin kyyninen..

Alkuperäinen kirjoittaja lahja:
Ei toki, uutisissa on vaan ollut ihan liikaa näitä kaikenmaailman syöpäsairaille kerääviä hyväntekeväisyysfirmoja jotka mälläävät rahat mersuihin ja Thaimaan panomatkoihin.
Tekee väkisinkin vähän kyyniseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja lahja:
Ei toki, uutisissa on vaan ollut ihan liikaa näitä kaikenmaailman syöpäsairaille kerääviä hyväntekeväisyysfirmoja jotka mälläävät rahat mersuihin ja Thaimaan panomatkoihin.
Tekee väkisinkin vähän kyyniseksi.

ymmärrän, mut käy kattoon video jossa avustuksia viedään perille...liikuttavaa!

Yhteistyössä