Osallistuin tänään joulupuu keräykseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puujoulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puujoulu

Vieras
Valitsin lahjansaajaksi 13-vuotiaan pojan, ajattelin että murkkuja ei varmaan moni ensimmäisenä valitse. No oli kuitenkin yllättävän hankala keksiä mitään lahjaa, varsinkin kun oma budjettini on melko pieni. Pääsyin sitten ostamaan Aku Ankka pokkarin, sellaisen paksun ja rasiallisen Dumle karkkeja. Toivottavasti poika ilahtuu pienestä muistamisesta. :) Mitä te muut olette ostaneet?

Vein tänä vuonna ensimmäisen kerran lahjan joulupuukeräykseen, tein paketin 4-6 v tytölle ja laitoin siihen lasten leikkikassakoneen ja pehmolelukoiran. Toivottavasti saaja ilahtuu :-)

Mulla on 15 v poika ja ajattelin kanssa, että murkkuja pitäisi muistaa. Leffaliput olisi olleet listalla, mutta en saanut, laitoin Guinnessin ennätyskirjan, mäkkärin lahjakortteja, Axen dödöä ja suihkusaippuaa, karkkia, konvehtia.

Kiva kun osallistutte. Täällä ei ole keräystä. Ensi vuonna täytyy mennä jonnekin "cityyn" missä voi osallistua. Kivoja lahjoja ! Jostain vaan luin että syötävää ei sais laittaa ( allergiat ) mutta voihan ne joku muu perheessä popsia jos ei lahjan saaja voi syödä. Kyllä minäkin namia tahtoisin laittaa pakettiin. Muutenkin ajattelen ett kiva muutama pienempi lahja kuin 1 iso. Osuis sit ainakin joku lahja kohdalleen !

Mä laitoin tänä vuonna 2-4-vuotiaalle tytölle kylvetettävän nuken. Viime vuonna taisin laittaa Plaston rekan samanikäiselle pojalle. Mietin myös noita teinejä, että pitäisi ottaa heitä, koska suurin osa valitsee noita pieniä, mutta sitten en keksinyt mitään, joten vaihdoin pieneen...Ensi vuonna ostan kyllä teinille :)

mä taas mietin että kun me olemme lahjan saajina,ja täällä oli paikallisessa k-kaupassamme keräys ja niissä lapuissa oli ikä,sukupuoli ja lahjatoiive,että onko muualla sitten erilailla?ettei ole tuota lahjatoivetta ollenkaan,vaan kukin ostaa mitä parhaaksi näkee?onko se noin,vai onko teillä ollut lapuissa se toive myös?
meillä päin ei lappuja paljoa ollut haettu,tänään ne kerättiin pois,ja yhden lapsemme lappu oli otettu,josta olen kyllä todella kiitollinen,mutta mietin että saako hän sen mitä on toivonut vai voiko lahjan antaja itse "päättää"ostaako kyseisen lahjan vai jotain aivan muuta?
meillä siis 4lasta josta yhden,nuorimman lahjalappu oli otettu missä legon dubloja toiveena kirjoitettu.

Täällä ei ollu mitään lappuja puussa vaan sai ostaa mitä halusi ja joulupuukerääjät paketoi lahjat. Toi sopii mulle parhaiten, koska oon ostanu pitkin vuotta lahjoja. Toivottavasti ilahduttavat saajia, vaikka ei välttämättä toivelahja olekaan :)

Yhteistyössä